shh....

shh....

tiistai 19. elokuuta 2014

Välillä ihanuuttakin!

Makaan sairaana sohvalla peiton alla ja leffojen kattomisen seassa oon ehtiny ajatteleen kuin hyvin mulla on asiat, kaikesta paskasta huolimatta. Oon saanu huomata poikani kautta ett toiveet voi täyttyä ja unelmat on mahollista saavuttaa. Tarhassa ollessaan mun poika oli aina mailan varressa ja laittamassa joukkueita kasaan ja pelas jääkiekkoa,sählyä, jääpalloa...ihan mitä vaan pallopeliä. Mun isä oli sitt huomannu pojan innostumisen kyseisiin lajeihin ja nähtyään ilmotuksen salibandyjoukkeesta, ilmotti pojan sinne mun luvalla. Siitä lähti pojan harrastus säbän parissa ja nyt on jo neljä pelivuotta takana. Poikani on loistava pelaaja ja kahtena peräkkäisenä vuonna joukkueensa pistetilaston johtaja. Innostus peliä kohtaa ei oo yhtään laantunu, päinvastoin. Poikani unelmana oli jo ensimmäosten treenien jälkeen, että "isona poikana mää varmasti pelaan kilpajoukkueessa ja joskus haluan SM-joukkueeseen, nii." Ja kas...poikani tänään pojallani on ensimmäiset treenit 03-04 Kilpajoukkueessa! Viime sunnuntaina oli Try out-tilaisuus jossa kilpatason valmentajat seuras poikien pelaamista ja puolen tunnin pelaamisen jälkeen kilpajoukkueen valmentaja tuli sanoon mulle, ett eiköhän ne oo jo nähny tarpeeksi, tervetuloa heidän riveihin. :) kun sitt tilaisuus loppu, tämä valmentaja käveli kaikkien poikien sekaan, meni poikani luo ja kätteli, esitteli itsensä ja ilmotti uudet treeniajat. Poikani ilme pukuhuoneesta ulostullessa oli jotain mieletöntä, se mielessään varmasti lensi taivaissa! :) poikani on uskonut siihen ett treenaamalla kovasti hällä on mahollisuudet vaikka mihin. Ja niin pieni mies teki mitä aikoi, saavutti ensimmäisen unelmansa. Tämä päivä on pojalleni varmasti mieleenpainuva. :) mä oon niin pirun ylpiä!! ♥

Sairastamiskaveri
Muuta mukavaa on hääjutut. Odottelen hääpukua saapuvaksi tohon lähikaupan postilokerikkoon ja jännitys on huipussaan. Päivä päivältä tajuan paremmin ett mä meen naimisiin. Siis minä!! Jonka silmät on vilkkunu joka tytön perään ja jota seksi vei mukanaan!! Ihmeitä tosiaanki tapahtuu!

Ai niin, en oo ees näyttäny teille mitä kaikkea mä Ikean reissulta löysin! Juhlat siis toteutetaan syysteemalla, paljon kynttilöitä ja lämmintä tunnelmaa. 

Mä ihastuin heti noihin oransseihin lehtikynttilöihin! Aivan ihanat! Mä rakastan lehtiä muutenkin ja niillä on mulle tietty merkitys, kuten myös mun ihka ensimmäisellä tatuoinnilla jonka ( kuten kaikki muutki) oon piirtäny ite. Lehdet on mulle eräänlainen symboli tai jotai...
Oon nähny yhessä kaupassa aivan tajuttomia ruskaoksia joita mun on aivan pakko saaha! ( ai ku kuulostan kauhialta)

 Tavoistani pahasti poiketen varasin itelleni ajan häämeikkiin! Siihen hääpakettiin kuuluu varsinaisen meikin lisäksi koemeikki sekä kasvojen kuorinta. Ja hinta kaikelle 73 €. Se on sellanen kauneuskeskus ja nettisivujen perusteella ihan mukava paikka. Toi on mulle kyllä niin luksusta!! :) oon huolehtinu ett miten saisin meikin kestämään jne. Hiukset mä osaan laittaa ite. En oo kampaajalla käyny elämäni aikana ku...hmm...oisko kaks kertaa..?

Ja vielä yks juttu, beijb oli löytäny mahtavan valokuvaajan joka ymmärsi millasesta hääparista on kyse ja ottaa huomioon meijän toiveet ja oli viel ystävällinen!! :) Ollessani ihanien tyttöjen kanssa kahvittelemassa löysin ympäristöstä mielettömän paikan! Kuva ei oo ny tällä koneella joten näytän sen teille myöhemmin.

Mutt joo, tätä kaikkea ihanaa mulle kuuluu vaikkakin mun kurkku on niin kipee etten mä voi puhua, haukotellessa tuntuu ett kurkku repiää verille. Jospa mä jouluun mennessä paranen. Ihanaa jos jaksoit lukee tän kaiken, arvostan ♥

2 kommenttia:

  1. Kuulostaa ihanalta kaikki muu, paitsi sun sairastaminen! <3 PS: Mites se hääkimpun tilanne? :)

    VastaaPoista
  2. Aaargh,sehän se oli!! Oon miettiny pään puhki ett mikä asia mun piti hoitaa!! Noh,onneks oon saikulla ni ehin senki asian hoitaa kuntoon! Ny tuli hätä ja kiire! :D

    VastaaPoista

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3