shh....

shh....

torstai 14. elokuuta 2014

Jaadijaadijaa....

Mua jotenki ahistaa, en tiiä mikä...mieli on jotenki kaaoksessa. Nyrkkeily autto hetkeksi, mutt pian se outo tunne tuli taas takas. Mä en sitt tiiä ett hermostuttaako mua tää kaikki ihan yleisesti...tarkotan, ett kun tässä on tapahtunu ja tulee tapahtuun niin paljon kaikkee ja kun mulla on pelkoja niin hiivatin paljon, niin mieli ei osaa oikeen käsitellä kaikkee. En tiiä...

Huomenna ois pitkästä aikaa terapia, eli siis omahoitajan tapaaminen. Ja kuulumisten kertominen...eli hymyillen läpi 45 minuuttia. Huono asenne, joo mä tiiän... joskus ärsyttää kun aikaa on niin vähän, niin mä en halua alkaa puhuun siitä mikä oikiasti mieltä painaa koska aika loppuis kuitenki kesken. Mä kai sitt tyydyn kertoon lyhennellyn, kaunistellun ja siistityn version kaikesta. :/ noh, huomenna siis sellasta.

On huomisessa jotain ihanaakin, ostosreissu Ikeaan! :D se on siis sellanen "Paranna parisuhdettasi-päivä". Tarkotuksena on ettiä kaikkee hääjuttuja, eli vähän sitä vähän tätä ja vähän sellasta. IHANAA!! :)

Nyt on pakko lopettaa, pää meinaa olla helkutin kipee... lisää juttuja huomenna!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3