shh....

shh....

sunnuntai 31. elokuuta 2014

Sinivalot saapuu juhlapaikalle...

Ollaan autossa matkalla kotiin, olo on väsyny ja mieli haluais olla jo perillä. Viikonloppu oli täynnä tohinaa ja ei olla ehitty olla paljoakaan paikallaan. Eilen oli ne juhlat jonne mentiin ilosissa tunnelmissa, syötiin, juotiin, laulettiin, tanssittiin ja oli tosi mukavaa. Oli kai virhe antaa hyvän tunnelman viedä mennessään, sillä silloin paha iskee. Niin kävi nytkin...

Juhlat oli jo kääntyny yön puolelle ja yhtäkkiä beijben serkku tulee sanoon ett " tyttös on hakattu ja tekijät juoksi viereisille taloille". Mun mielessä räjähti ja mä lähin välittömästi miesten mukana ettiin niitä tekijöitä. Me hajaannuttiin mutt mitään ei löytyny. Mulla ei käyny mielessäkään ett vois olla vaarallista ettiä jotain yksin, pimeässä ja viel naisena. Ihan sama mulle. Palasin juhlapaikalle jossa ambulanssi oli poliisien kans. Beijbe oli ambulanssissa paikattavana ja poliisit kuulusteli silminnäkijöitä. Mä aloin itkeen... pian beijb tuli lanssista ja alko kertoon enemmän tapahtuneesta...

Beijben sisko oli ollut juhlapaikan rannassa kävelemässä ja siinä vieressä oli grillauspaikka jossa oli 3 ulkomaalaistaustaista miestä. Ne oli alkanu huuteleen siskolle ett "oot niin kännissä niin sama ku kävelet järveen ja hukutat ittes". Ja ilmeisesti siinä oli ollu jotain muutaki, en tiiä. Mutt sitt se oli menny kertoon asiasta miehelleen ja beijbelle ja ne meni sitt kysymään niiltä äijiltä ett mikä oli ongelma. Siinnä oli tullu sitt kärhämää ja yks niistä miehistä oli käyny beijben kimppuun (rohkea teko mieheltä) mutt beijb oli saanu potkaistua sitä ja se oli horjahettua kaatunu järveen. Tää beijben sisko oli kans menossa kovasti tappeluun mukaan se sen mies oli piätelly sitä ja samalla koittanu puolustaa beijbee. Sitt toinen ääijä oli ottanu nuotiosta palavan halon ja lyöny sillä beijbee käteen ja jalkaan. Se oli sitt viel heittäny yhen halon kauempaa beijben päälle. Sitt siihen oli jo tullu muitakin paikalle, iskuja oli lennelly ja sitt ne äijät oli lähteny karkuun kun kuulivat ett poliisit on soitettu. Mä olin muiden kans sisällä eikä tieto tappelusta ehtiny kantautuun mun korviin ku vasta sitt lopuksi. Toisaalta hyvä, sillä mua ei piättele mikään jos joku uhkaa mulle tärkeitä ihmisiä, mä tosiaanki tappelen viimeseen pisaraan saakka! Mutt mua inhottaa ja vituttaa kun en ollu paikalla, sillä mä en hyväksy ett joku on satuttanu mun rakasta. Mä oisin halunnu olla puolustamassa sitä. Ambulanssi oli hoitanu beijben käden mutt huomenna pitää käyä viel lääkärissä kunnolla näyttään sitä, ihan jo siksikin jos/kun juttu menee käräjille. Kädessä on palovamma, paita oli sulanu ihoon kii ja turvotus on mieletön.  Ja arvatenki kipee!! Beijb kävi tänään päivällä kuulusteluissa ja se poliisi kerto ett ne oli saanu yhen tyypin kii, mutt kuulusteluissa se ei ollu eka ees olleensa paikalla, vähän myöhemmin oli jo antanu niiden kahen muun nimet, mutt ne oli mitä ilmeisemmin keksityt nimet sillä toisen nimellä ei löytyny yhtään mitään tietoja! Mutt jos niitä kahta muuta jotka siinä oli päätekijöitä ja riehuivat tulihaloilla ei saaha kii, juttu kuivuu kasaan. Mutt jos hyvin käy ett ne tavotettais, niin toiselle ainakin lähtee syyte joko pahoinpitelystä tai törkeästä pahoinpitelystä. Toivottavasti ne löytyy.

Että tällasissa tunnelmissa viikonloppu meni. Olin kamala taas huomata ett vaara voi vaania ihan missä vaan ja iskeä yllättäen vaikka olisit suuressa ihmisjoukossa. Ikinä ei voi olla turvassa. Eniten mua kuitenki surettaa beijben puolesta...

3 kommenttia:

  1. Voi kauhia! Kerro bejbelles lujasti tsemppiterveisiä...

    VastaaPoista
  2. Ihan kauheaa, hui kamala! Ja niin vielä mietit etukäteen sitä reissua muutenkin, kävit taistelua lähteäkö vai ei... Ja nyt siitä tuli sitten tuollainen. Aivan kamalaa. Tsemppiterveisiä täältä myös sekä sinulle että teille molemmille!

    VastaaPoista

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3