shh....

shh....

maanantai 4. elokuuta 2014

Höpöjä tyttöjä!

Heh mikä päivä! :) töissä tuli juostua tukka putkella ja kiirettä oli. Kamalaa koittaa tehä töitä ku ei näillä helteillä jaksa ees olla,huh! Noh,kohta on joulu joten ei saa valittaa! :)

Treffasin tänää yhen hullun hölmön tyttösen kasvotusten ekaa kertaa. Ja ei, en tehny syrjähyppyä :D  vaan maailma alkaa tiputteleen mun elämään hengenheimolaisia ja tänään sitt sain kasvot tutulle nimimerkille. :) Ihmeellistä miten joku ihminen voi tuntua vanhalta tutulta vaikkei sitä oo koskaan aiemmin ees tavannu. Sen vaan tuntee jotenki ett kenen kans voi olla rennosti oma ittensä ja kuka ymmärtää, tajuaa. Samalla oli hullua, ett tämä henkilö tietää musta jo nyt paljon enemmän ku moni muu mun elämässä oleva. :)  Vuoden takainen kriisihoitaja sano mulle, ett sitt ku oon valmis ja hetki on oikea, niin elämä alkaa tarjoaan mulle sellasia tilaisuuksia joita kohti oon halunnu mennä, ympärille kerääntyy ihmisiä joiden kans mun on hyvä olla ja tapahtumia jotka tekee mut onnelliseksi. Musta alkaa tuntuun ett nyt on sen aika. Ja kaikki alko siitä ku aloin kirjottaan tätä blogia ja olin luullu olevani "ainoa", friikki. Musta tuntuu aika hyvälle just nyt.

Siinä tyttösenn kans kahvitellessa paikalle ilmaantu toinenki tyttö, yhtä höppänä ku edellinenki. Siinä me sitt kolmeen pekkaan suunniteltiin hääjuttuja, lähinnä kaikkea mitä pitää ottaa huomioon ja värimaailmaa ja muuta. Oli niiiiiiin kivaa! Sai nauraa, nauttia auringosta ja unohtaa kaiken, suunnitella jotai mukavaa. Mä en oo tainnu käyä "vaan" kahvilla vuosiin... joten toi oli mulle tosi uutta! Näin sitä oppii!

Mieli on sekasin, tällä kertaa hyvän takia. Nyt on hyvä lähtä lenkille sulatteleen kokemusta ja tunnetta. Uijui! :)

1 kommentti:

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3