shh....

shh....

keskiviikko 20. elokuuta 2014

Häpeän olla...mä.

Ahistus painaa päälle, hiipii mun ihon alle, koskee mun mieltä ja puristaa kasaan. Kaikki hylkäämiset ja yksinjäämiset pyörii mun päässä ympyrää, mieli huutaa "JOKO TAJUAT KUIN HÄPEÄKSI OOT KAIKILLE, SIKS KUKAAN EI KESTÄ OLLA SUN LÄHELLÄ". Niinhän mulle on sanottu, usein. Mä alan uskomaan itekki niin, pahalle tapahtuu pahoja asioita. Mä luulen, ett ku mua ei saatu hengiltä viime kesänä, elämä antaa mulla kaiken takas jotta se voi taas uudelleen vetää maton mun jalkojen alta ja viedä kaiken jälleen pois, just sillon ku eniten tukea tarvitsisin. Jos mun ei oikiastikkaan oo tarkotus olla täällä, siks kaikki on tehty niin vaikeiksi! Voi että...kyyneleet valuu...

On niin paha olla...mua pelottaa.

1 kommentti:

  1. Voi rakas... <3 Sää oot ihana tyyppi, mainio tapaus, tykkään susta... <3

    VastaaPoista

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3