shh....

shh....

lauantai 9. elokuuta 2014

Punaviini vaihtui valkoviiniin :)

Hih, oon humalassa....sillai nätisti :) juuaan anopin kans viiniä ja puhutaan maailma paremmaksi. Mä oon jotenki sekasin kaikesta...oon saanu niin paljon hyvää niin lyhyessä ajassa, en oikeen osaa käsitellä tätä. Mä oon tutustunu uusiin ihaniin ihmisiin ja saanu ihana ystävän joka ymmärtää mun aivotukset ennen ku ees sanon niitä ääneen. Mä oon saanu takas mun ihanan anopin joka on mitä mahtavin äiti, mummu ja anoppi. Mulla on ongelmia mun oman perheeni kans, mutt on mahtava huomata kuin paljon mun ympärillä on ihmisiä joista voin koota mun oman perheeni. Tämä hoksaus vaatii paljon...sillä vasta olin heittämässä lusikkaa nurkkaan enkä uskonu kenekään kestävän mun ympärillä, ett mä saastutan kaikki. Mutt ei, mulla on aika paljon. Kiitos ♥

1 kommentti:

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3