shh....

shh....

maanantai 18. elokuuta 2014

Pakkomielteitä!

Vituiksi meni, en päässy treenaan!! No joo,okei, ehkä oli sittenki viisasta levätä tää päivä...mutt mieli huutaa!! Beijb ei antanu lupaa lähtee hallilla, sillä mulla on ollu kurkku kipee jo pari päivää ja nyt alkaa ääni lähteen. Oon välillä joku kuiskaava sumutorvi ja sitt äänenmurrosta poteva harakka. Ei siis hyvä... ja tiiän ettei sairaana saa treenata,sillä tauti voi mennä keuhkoihin...mutt kuitenki, mieli morkkaa mua. Mulla on ollu "pakkomielteenä" purkaa paha olo itteeni, yleensä vartalooni. Nuorempana mä kielsin iteltäni eka herkut, sitt alko ruokia ilmestyyn kiellettyjen ruokien listalle, lopulta ei syöny muuta ku yhen weetabixin ja desin vadelmakeittoa. :/ en kuulemma ansainnu ruokaa ja toisaalta olin turvassa kun kaikki naiseus katos. Urheilin, lenkkeilin, kunnes en enää jaksanu yhtään mitään. Sitt tuli viiltely... ja sitä mulla on ikävä, sitä tunnetta... tänä päivänä mä lenkkeilen, kahvakuulailen, kuntonyrkkeilen ja hommailen TapOut xt:n tahtiin. Mä en suostu laittaan suuhunu mitään epäterveellistä, sillon vaan jos on pidempi treeniputki takana ja on joku oikiasti hyvä syy herkutella. Tää mun nykynen pakkomielle on kyllä terveellisin ja turvallisin mitä on ollu. Ongelma tässäkin vaan on ett tunnen itteni saatanan luuseriksi jos en liiku vaikka oisin kipee. :( mä en voi antaa itelleni lupaa laiskotella! Tuntuu etten mä sitt taaskaan oo turvassa, miltään!! Perseestä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3