shh....

shh....

tiistai 26. elokuuta 2014

Hiuksia ja uusia juttuja

Tänään oon taas viilettäny paikasta toiseen, järjestelly asioita ja hoitanu toisia, treenannu ite ja vieny poikaa omiin treeneihin. :)

Löysin vihdoin itelleni häitä varten tiaran ( UIH) ja harjottelin sopivaa kampausta jotta ei tarvi sitt tärkeänä päivänä alkaa mietiskeleen ja suunnitteleen. Kampaus voi muuttua pikkasen, ainaki se on vähän huolellisemmin tehty ja toisella puolella olevat hiukset (ei näy kauvassa) tulee olemaan kiharalla nätisti, ei siis mitään korkkiruuvikikkaraa! :D
 Tuossa tiarassa on samaa sävyä mitä on mun puvussakin, ei vaan näy kunnolla kuvassa. Bling blingiä on sopivasti mun makuun, tarpeeksi koristeellinen ja mun näkönen. Kuvista ei saa kunnolla selvää millanen kampaus on takaa tai jostain, mutt saa ainaki jotain hahmotusta (mikäli haluaa tietää). Oon myös ostellu vähän viel lisää koristejuttuja ja uskosin ett koristelut on nyt hoidettu. Hankittavien listalla olis kuitenki vielä alushame, sillä en halunnu ottaa hääpukuun kuuluvaa vannealushametta, sillä kuten kai aiemmin kerroin, mä en halua vanteiden painautuvan mekon läpi kuten joskus oon nähny käyneen. Haluan mekon helman laskeutuvan pehmeästi, en tönkösti. Nih.

Mutt jooh...sisko on soitellu pari kertaa, kerran eilen ja kerran tänään. Kyseli hiusten värjäysjuttuja... ihan mukava ett taas puhutaan, mutt samalla mä pelkään taas niin helkutisti. Vaikka eihän tässä mikään kiire oo yhtään mihinkään.

Huomenna alkaa se Kokonaiset-ryhmä ja ehin käyä siellä ennen iltavuoroon menoa. Jännittää kovasti mutt sillai hyvällä tavalla! Toinen ryhmän vetäjistä soitti mulle pari päivää sitten ja kerto ryhmästä vähän tarkemmin, eli siis ryhmä on siis tarkotettu naisille jotka on kokenu seksuaalista hyväksikäyttöä ja/tai seksuaalista pahoinpitelyä. Ryhmässä etsitään keinoja löytää ihmisarvo takaisin, oppia hyväksymään ittensä ja miten voi luoda ympärilleen turvallisuutta. Toi on niin mulle...ihan ku nyrkki silmään!! En mä oota ett ryhmän jälkeen oon elämäni huipulla ja itsetunto taivaissa, mutt toivon ett saisin ees pienen sykäyksen eteenpäin. Ryhmään tulee mun lisäksi viis tai kuus tyttöä/naista. Ryhmässä ei mennä traumoihin tai itse pahoihiin tapahtumiin, joten niiltä osin saan olla turvassa. :) 

Pitäkää peukkuja jotta kaikki menis hyvin, olkaa hengessä mukana ja pitäkää mua käjestä kii. ♥

1 kommentti:

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3