shh....

shh....

tiistai 5. elokuuta 2014

Asiat levällään ja kaikki hukassa.

Paniikkia pukkaa ja toisella on pinna kireellä koko ajan. Ei siis mulla vaan tuolla toisella puoliskolla. Mulla on toi paniikki. ( reilu jako,eikö?) Mua alkaa oikiasti jo hermostuttaan toi häätouhu...aargh. On kohtalaisen hankalaa miettiä ja järjestellä yhteistä fakkausjuhlaa jos toisella ei oo oikeen mitään sanottavaa, ainoa mitä saan irti on "no oon mä koittanu miettiä ett mitä se vois olla". Voi taivas! Miten mä siis saan tehtyä juhlasta molempien näköset?! Mä haluan pientä ja intiimiä, rentoa ja hauskaa oleilua mutt kuitenki jotain extraa joka tekee siitä ainutlaatuisen päivän. Toiselle taas käy kaikki. Mä haluan herkutella ja nautiskella jotain hyvää juomaa. Mä haluan muistaa sen päivän aina. Ainoa päätös mikä on saatu tehtyä on se hotelliyö ja siihen se hääyöpaketti herkkuineen. En uskalla kysyä, ett jokos beijb on sen vafannu kuten oli puhe... miks tää on näin vaikeeta,tänhän piti olla ihan pikku juttu...

Ja toinen juttu, mä en tajua miks se on koko ajan pinna kireellä. Se ei kuitenkaan auta yhtään jos/kun pitäs saaha suunnitelmia tehtyä. Ihmettelen kuin rennosti ja iisisti toinen voi olla. Mutt kai se ohi menee...

Vielä olis kaks työpäivää ennen vapaita. Anopin tekele on tulossa meille viikonlopuksi mikä on tosi mukava juttu. Mun anoppi on kaukana sellasesta painajaisesta josta kuulee tarinoita, eli ei tarvi hermoilla. Mun tekis kyllä mieli käyä hippasen tuulettumassa ja kattelemassa yöelämää. En tiiäh...ärsyttää nyt jotenki kaikki. Vituttaaki. Tympäsee.

2 kommenttia:

  1. Kyllä kaikki järjestyy! Hommaat hääassistentin... :D

    VastaaPoista
  2. Niin mun täytyy kai tehä! :)

    mä ajattelin,ett ku rakastan syksyä,ruskalehtiä ja kynttilöitä,niin ehkä niistä vois saaha ideaa koristeluun tms. Beijb tykkää tähdistä joten ne sais kans näkyä. Päätettiin,ett juhlitaan rennoissa merkeissä kotona. Tarjottavia pitäs alkaa kehitteleen... :)
    mun kimppu tulee kans jotenki syksyteemaan,en tiiä vaan ett millasta. :)

    kukapa alkas ideoimaan... ;) Mä painun töihin.

    VastaaPoista

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3