shh....

shh....

torstai 7. elokuuta 2014

Mikä tää olo on..?

Mulla on ollu koko päivän outo olo, kroppa on totaalisen väsyny. Koko keho on voimaton, jalat on välillä ihan ku puutuneet. Työpäivän jälkeen yritin alkaa vähän siivoileen, mutt ei siitä tullu mitään. Vartalo on liian väsyny. Jos nousen liian nopeesti ylös tai meen alas, alkaa päässä joko kumiseen tai sitt näkyyn tähtiä. Tuntuu ihan ku kantasin kymmenen kilon rinkaa harteilla. :/ mä oon syöny tänään ihan kuten muinaki päivinä, eli säännöllisesti ja ruoka on terveellistä ja monipuolista. Juon vettä tosi paljon ja töissä pidetään juomataukoja Vichyn avulla. Oli tarkotus mennä tänään taas nyrkkeileen, mutt iltapäivällä tein päätöksen ett annan itteni levätä tän illan. Ei kai sitä kukaan mahottomia jaksa ja ku aloin miettiin tarkemmin, niin mä,en oo tainnu kunnon lepopäivää pitää aikoihin ja töissäkin työskentelen omalla kropalla. Joten, koitan olla illan tekemättä mitään ja levätä. Se on mulle tosi vaikeeta! Kai tää mun voimaton tunne on viesti keholta ett se tarvii pikkasen lepoa.

Huomenna olis ollu mun kaverin (joka on myös mun viime kesäinen ex-hoito) yhteissynttärit yhen homopojan kans, ja aiemmin oli tarkotus mennä niihin sillä olihan mut kutsuttu. Mutt päätin skipata ne pippalot, sillä niihin tulee myös tämän kaverini toinen ex joka jostain kumman syystä inhoo mua ja ei halua saman katon alle mun kans. Kumma inhota jotain jota ei oo koskaan aiemmin ees nähny. Mutt kuitenki, mä en hirveesti ketään muita sieltä tunne ku tämän kaverini enkä jaksa ny mitään draamaa, joten jätän toiseen kertaan. Tämä kaverini ex joka mua inhoo on viel sellanen joka ei uskalla eikä ees halua tulla kaapista ulos ja sitt vittuuntuu kaikille niille jotka uskaltaa olla sen ex:n kans vapaasti. Helvetti mä en tajuu tollasta!

Mikähän kumma lesboilla on, ett joka asiasta saahaan aikaseksi kunnon draamashow? Etenki sateenkaarikansan baarit on kunnon näyttämöitä selvitellä parisuhde- ja muita asioita. Ja piirit on sen verran "pienet" ett  aina joku tuntee jonkun, joku oli paikalla ja näki ja joku on ollu jonku kans. Huh huh!

Mutt ny mä alan lepäileen, I'll be back.

2 kommenttia:

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3