shh....

shh....

torstai 31. heinäkuuta 2014

Kasa pelkkää paskaa

Itseinho eilisestä on kasvanu. Oon yrittäny ajatella positiivisesti, mutt ei se kauaa onnistu. Mä en osaa nähä itessäni mitään hyvää, en nää itteeni ees kelvollisena. Mä en tiiä oonko mä tyttö,nainen vai vaan kasa jotain mätäneviä kehonosia. Mä ymmärrän miks mua ei oo koheltu hyvin; siksi koska ei kukaan oo tienny mikä mä oon, mulla ei oo ollu väliä. Juuri sen takia mä oon vajonnu polvilleni niin monta kertaa koska mun ei kuulu selvitä. Siks mä oon romahdettuani taistellu yksin koska ei kukaan oo halunnu mun selviävän. Enkä mä nää itteeni vielkään tarpeeks hyvänä jotta kukaan seisois mun vierellä ku maailma potkii päähän.

Mä oon niin vihanen, täynnä raivoa!!  Mistä mä saan mun ihmisarvon takas?!!?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3