shh....

shh....

keskiviikko 16. heinäkuuta 2014

Paluu töihin.

Ja näin on mun kesäloma lusittu ja oli aika palata töihin. Ihan mukavaa oli,vaikkakin kiireistä kuten aina. Tämä ahistelija oli, kappas vaan, samassa vuorossa mun kans mutt ei jouduttu tekeen töitä yhessä. Onnistuin myös vältteleen sitä muutenki koko työajan. :) huomenna on sitt taas uus päivä ja uuet harhautusliikkeet! On ollu myös ihana huomata kuin hyvä mieli mulla on hetkittäin ollu. Töissäki havahduin pariin kertaan hoksaamaan sen, ett kuin "paremmin" mä voin nyt verrattuna viime vuoteen. Vaikka mulla nytki tulee huonoja päiviä ja helvetin huonoja, niin samalla mulla on välillä niitä hyviäkin. En kule ihan koko aikaa sumussa.
Tein aiemmin päivällä päätöksen naimasormuksesta ja huomenna laitan sen tilaukseen. :) hyi mikä nimi...naimasormus!! :D
Öitä!

hih...naimasormus!!


*tirsk* lupa naija,007 valmiina palvelukseen!! :D


heh!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3