shh....

shh....

sunnuntai 13. heinäkuuta 2014

Ei menny putkeen.

Eilinen päivä vapaata kirjottamisesta,ei vaan pystyny.

Synttärilahja beijbelle oli menestys ja se tykkäs siitä tosi paljon, se oli täydellinen lelu. Kunnes taas tapahtu jotai... :( mä en enää pystyny...se tavallaan sattu,toisaalta en tuntenu mitään. En siis tarkota, ett se sträppäri ois sattunu. Vaan seksi sattu välillä, ja yhtäkkiä en tuntenu mitään. Sama olis ollu jos ois keskeltä otsaa hieronu, yhtä paljon tekis gutaa. Mä siis ongelmillani pilasin sen session lopun. Ärsyttää olla tällanen! Mä tiiän, ett noi mun lääkkeet voi vaikuttaa seksuaalisuuteen ja mielihyvän kokemiseen, mutt kuitenki. Mä haluan olla kykenevä tekeen sitä mitä mä haluan!!

Eilinen meni jotenki alipaineella, syytin itteeni lähes kaikesta. On helvetin vaikeeta saaha koottua itestä kokonaista ja hyvää ihmistä kun koko ajan tulee lisää asioita jotka sotkee sun kuviot ja näyttää kuin vajaa on. Mun pitäs oppia etten mä oo täydellinen, ei kukaan oo. Mutt...ku mulle on opetettu ett mun pitää olla.

Otin viime yöksi tavallisen yölääkkeeni ja lisäksi tarvittavista toisen, niillä sain laitettua itteni sänkyyn ja asettuun nukkuun. Sain myös nukuttua ( kuulemma levottomasti), huonopuoli vaan on se, ett mua väsyttää vielki. En meinaa kunnolla herätä.

Keskiviikkona olis töihin paluu ja sitä ennen yritän ottaa kaiken irti näistä parista lomapäivästä. Tänään on ainaki pakko tehä jotain treeniä, aivan pakko.


1 kommentti:

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3