shh....

shh....

lauantai 5. heinäkuuta 2014

Uuh ja nam!

Eilis ilta oli pitkästä aikaa ihana. Löhöttiin beijbeni kans sohvalla ja katottiin telkusta Tosielämän L-koodia. Yhtäkkiä muistin, ett vuosi sitten ku mulla meni tosi huonosti, me katottiin sitä sarjaa sillonki. Tuntu ihan samalta ku sillon,jotenki kummalla tavalla. Mä muistin kuinka olin just viillelly pahasti...ja mun kyyneleet vaan valu ja me katottiin sitä sarjaa. Tyttöni oli mun luona etten mä pääsis lentään pois. Se sama tunne tuli eilen... me sitt juteltiin siitä kaikkee erossa olemisesta ja sitt se sano, ett mä silittelin sillon paljon enemmän ( me asuttiin saman katon alla vaik ei yhessä oltu). Mä muistin sen kyllä ja kerroin, ett joka kerta ku silitin sen hiuksia tai halasin, mä mielessäni hyvästelin sen, kuiskasin mielessäni hyvästit ja vannoin rakastavani sitä aina. Olin päättäny ett pian lähen pois ja se kerta saattaa olla viimeinen. Sitt mä aloin itkeen... (kuten nytki ku tätä kirjotan)  Beijbe halas mua...sitt suuteli ja pyyhki mun kyyneleet. Sitt suuteli taas. Mä nousin istuun sen päälle hajareisin...

Me rakasteltiin, hitaasti. Ei mitään kiimasta panemista, vaan kaunista ja nautinnollista tyttöseksiä. Se oli jotenki yllättävää, ensin herkistellä ja itkee ja yhtäkkiä on tähdissä, seitsemännessä taivaassa. Nyt mä vaan haluun lisää! :)


1 kommentti:

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3