shh....

shh....

keskiviikko 30. heinäkuuta 2014

Vedetään tuplana!

Jep, yövuorossa. Alunperin tulin tänään iltavuoroon, mutt yökkö oli sairastunu niin kappas, mä jäin tekeen yövuoron putkeen. Teen yövuoroja normaalisti aika harvoin, mutt nyt ajattelin suostua ku en muutenkaan saa nukuttua. Valvotaan sitt kunnolla! Mulla ois ollu iltavuoron jälkeen sitt aamuvuoro ja yöunet ois jääny taas tosi vähään ja ajattelin ett paljo helpommalla pääsen ku jään tekeen yövuoron. Vaikkakin yksin valvominen on tylsää. Kello on ny jotain yks yöllä ja töissä hiljanen väli joten kirjottelen tässä kuulumisia. Mua ei väsytä ollenkaan joten ihan mukavasti tää yö tässä menee.

Mieli on ollu taas vähän parempi, ja saatiin vähän mietittyä häähommeleita beijben kans. Tutkittiin kaupungin hotelleja ja vertailtiin millasia tarjouksia niillä on hääyötä ajatellen. Löyettiin aika pian molempia miellyttävä paikka ja siellä hääyöhön kuulu paljon sellasta mitä en osannu ees ajatella! Päädyttiin ottaan sviitti (kerrankos sitä) sillä se ei hinnassa paljoa tehny lisää ja tarjoukseen sisältyy mieletön aamiainen kuohuviineineen, croissanteineen, kylmäsavulohineen, suklaakakkuineen jne. Ja sviitissä on parveke merinäköalalla (uijui) sekä oma sauna. Mä meinasin ensin haluta hieman vaatimattomampaan huoneeseen mutt se ei tosiaan ollu paljoa halvempi niin päätettiin hemmotella itteämme ihan kunnolla. :)  huomenna, tais siis tänään ku kotiin pääsen ja nukun vähän, niin varataan huone jotta ei varmasti jäähä ilman. :) hoksasin vähän myöhemmin ett aiemmin ku se hotelli tänne rakennettiin mä olin sanonu kullalleni, ett mennäänkö joskus tuonne ja beijb siihen oli sanonu, ett "joo, hääyönä". Ja siitä on jo aikaa kauan, mutt näköjään niin tässä tulee tapahtuun. Me mennään siihen hotelliin, meidän hääyönä. ♥

Hmm...mä oon yrittäny miettiä kaikkee mitä voisin kehitellä hääyöksi, jotain extraa. Mutt en tiiä vielä... ehkä jotai...hmm...tai sitt...tai ehkäpä... ;)

Juuh, takaisin töihin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3