shh....

shh....

torstai 31. heinäkuuta 2014

Likanen lutka...

Sain työputken tehtyä ja pääsin kotiin nukkuun. Oon ollu koko päivän aivan saakutin väsyny,koko keho on puuduksissa. Onneks noi tuollaset työvuorot on harvassa.

Päivä on menny ihan hyvin,makoiltiin beijbn kans sohvalla,nyhrättiin ja oltiin vaan lähekkäin. Tuntu jumalaisen hyvälle painautua toista vasten,nauttia sen ihanasta tuoksusta. Se tuntu niin oikialta. Siinä oli hyvä olla.
Kunnes mun mieleen tuli pelko siitä etten mä oiskaan beijbeni unelmavaimo...sillä kuka haluaa tehä huorasta vaimon? Sillä sehän mä oon...olin. Myyty nainen on likanen lutka...

morsiamen kuuluu olla kaikkea sitä mitä mä en oo. Mä oon mä. Haluaisin tuntee ees hääpäivänä tuntee itteni kelvolliseksi,kauniiksi ja hyväksi! Tai kumpa en ois täysin naurettava puvussani kuten kävi bikiniostoksilla alkukesällä. Entä jos tää kroppa on taas ihan vieras?!

Voi jumalauta näitä mun ongelmia,alan kuulostamaan idiootilta...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3