shh....

shh....

perjantai 11. heinäkuuta 2014

SynTTÄriÄ ja polttariporukkaa!

Vauhdikas päivä on ollu, sekä hyvällä ett pahalla. Sain onnistuneesti leivottua tuollasen kinuskimoussekakun,sivuille vaniljakermavaahtoa, hasselpähkinärouhetta ja päälle suklaarouhetta, väleissä kinuskin lisäksi vadelmaa. Vaikka mä en ite kinuskista juurikaan tykkää, niin toi oli tosi hyvää! Makiannälkä lähti kyllä. :) melkein unohin ottaa kuvaa tdisteeksi, tuossa viime hetkillä napattu kuva. Noi kukkahärpäkkeet askartelin jostain massasta. 

Ällömakiaa romantiikan nälkään!

Ja kyllä, kävin yhessä lempikaupoistani ja löysin mieluisan lahjan. Yllätyin kuinka paljon liikkeessä oli ihmisiä ja vanhempiakin pariskuntia yhessä! Oon tainnu tottua, ett seksikauppoihin astellaan nopeasti sisään ettei vaan kukaan tuttu näe, sitt lymyillään lakki silmillä hyllyjen välissä ja nolona silmäillään tavaroita, mutt ei missään nimessä kosketa niihin (jokuhan saattas luulla, ett aiot ostaa sellasen, pervo) ja vihdoin ja viimein rohkaistut päättämään , mitä summamutikassa ostat ja erittäin nopeasti liu'ut kassalle, ojennat rahat ennen kuin myyjä on ehtiny ees tervehtiä ja mietit jo mielessäs, ett miten rohkenet astua liikkeestä ulos ostospussin kanssa. Syntisenä astelet ulos ja mietit näkyykö se päällepäin missä juuri kävit,punottaako poskesi ja kiiluvatko silmäsi! :) olin tosiaanki ilonen huomatessani kuinka "rentoutunu" ilmapiiri kaupassa oli, ihan ku olis ollu vuokraamassa leffaa kaveriporukalla tai ettimässä naamiaisasua halloweenpippaloihin. Siellä oli kivaa ja tutkin taas lähes kaikki uutuus-tuotteet ja siirryin sträppäreiden maailmaan. Niitäki oli taas vaikka minkälaisia! :) löysin yhen jonka uskon täyttävän molempien mielihalut. Myyjä ystävällisesti laitto sen viel sievään pakettiin ja annan lahjan beijbelleni myöhemmin illalla. Tänäänhä tulee taas Tosielämän l-koodi...jos vaik tarjoon lasillisen viiniä ja niskahieronnan kautta siirryn lahjaan...hih ;)

Käytiin tänään katsastaan uus Pancho Villa-ravintola ja mäkin poikkesin "tiukasta" ruokavaliosta tän päivän kunniaksi ja tilasin RUOKAA! Tilasin chilihampurilaisen lohkoperunoilla ja jollaki systeemimajoneesilla, otin annoksen jättikokosena. Naurettiin tyttöni kans, ett syyään sitt kunnolla ku syömään aletaan. Ku sain annoksen eteen, mä hiljenin. Mun ilme oli varmaan kuvaamisen arvonen...mun lautasella oli ihan perushamppari, ei tomaattia tai mitään sellasta mitä lautasille laitetaan jopa huoltoasemalla, sekä viisi lohkoperunaa, siis 5!!! Siinä mun jättiannos...jopa mun pojalla oli isompi sapuska ja se otti juustohampurilaisen ranskiksilla. Noh, mä sitt nöyränä söin ja yritin olla ihmisiksi ja nauttia hetkestä. Ihastelin paikan sisustusta ja juteltiin niitä näitä kaikessa rauhassa ja oli mukavaa. Kunnes...ravintolaan pölmähtää iso joukko nuoria miehiä jotka oli niin umpitunnelissa ett huh huh! Ravintola oli tosi pieni, joten porukan ollakointi haittas tosi paljon. Ne vietti polttareita ja ymmärrän kyllä, ett silloin pietään hauskaa ja hullutellaan, mutt mä en oikeen  tykänny, ett ne valtas melullaan koko paikan. Ei kukaan oikeestaan pystyny puhuun mitään ilman huutamatta ja pari lapsiperhettä meijän lisäksi oli aika nyreissään. Kyllä mäki joskus juon ja juhlin, mutt tällä porukalla tärkein sanoma oli "vittu ko me ollaan päissään ku ellun kanat" ja sitähän pitää sitt huutaa koko ajan. Sen jälkeen oli aika ostaa pöytä täyteen erillaisia shotteja ja alkaa juottaan niitä polttarisankarille joka yökkäilyjen perusteella ei ollu tottunu niitä juomaan. Sitä oli kamala kattoo... ihmettelen yhä ettei henkilökunta puuttunu tähän. :/ mulle ei kyllä hyvää kuvaa paikasta jääny, vaikka yhen kerran perusteella on väärin kai tuomita.

Ai niin, melkeen unohtu! Posti toi tänään ihanan kirjekuoren:
Maistraatti: ohessa todistus parisuhteiden esteiden tutkinasta.
Parisuhteen rekisteröinnille ei ole laissa säädettyä estettä. Uijui!! Vaikka tiesin ettei mitään estettä voi olla, niin toi kirje teki mut tosi iloseksi!! Maanantaina pitäs mennä sitt varaan aika. Mä meen naimisiin!!!! ♡♡♥♥♡♥♡





3 kommenttia:

  1. Muista kutsua häihin mut... :D

    Ihana uutinen! <3

    VastaaPoista
  2. Hääjuhla,tai miksikä niitä ny yleensä kututaan, on viel suunnitteluasteella,ei siis tietoa mitä ja missä. Mulle tärkeintä on juhlia sellasten kans jotka aidosti on ilosia,ja muutenki on mun elämässä. Mutt mulla ei niitä ihmisiä juurikaan oo paljoa...

    VastaaPoista

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3