shh....

shh....

torstai 10. heinäkuuta 2014

Naurua, iloa ja hikeä!

Vihdoinki on ollu hyvä päivä! Tänään oon nauranu ja nauttinu kesästä, sekä viilettäny paikasta toiseen. Paremminha sitä jaksaa ja pystyy liikkuun joka paikassa ku mieli on kutakuinki kunnossa, ja yleensäkki tekee mieli mennä ja tehä kaikkee. :)

Tänään oli nyrkkeilypäivä ja treeni oli uskomaton! Oon huomannu eri vetäjien tyyleissä ja opetuksessa eroja; toisilla on mieletön kyky saaha sut jaksamaan sillon ku ite luulet ettet pysty lyömään enää kertaakaan, jotku osaa psyykata sut antaan joka kerta kaikkes. Yks treenauttaja on sellanen josta en tykkää yhtään, se ku tuntuu tykkäävän näytellä vaan sitä, ett kuin nopee se ite on ja sitt ohjeistus etenki tekniikassa jää tosi hätäseksi. Mutt luitenki, tänään oli aivan mahtava treeni ja kroppa kiittää. :) vaihdoin tänään itelleni uuteen proteiinijauheeseen, jonka pitäs antaa enemmän paukkuja lihaksiin ja auttaa kehittyyn. Mä oon kokeillu paria eri jauhevalmistetta nyt tän muutaman kuukauen ajan mitä oon kuntoa nostanu ja treenannu, sekä otan Vihreä tee-tabletteja. Aiemmin otin myös CLA-kapseleita rasvanpolttoon, mutt ny oon pari viikkoa ollu ilman (koska ne loppu ja en oo muistanu ostaa lisää ). :)  mulla pitäis olla kaupassa joku mukana joka tietäis niistä jauheista vähän enemmän ku mä, sillä niitä on niin joka lähtöön ett heikompaa hirvittää ja hermo menee! On purkkia ja purnukkaa,pussia ja patukkaa! Koko hyllyssä vaihtuu kaikkien tavaroiden paikka ku mä selailen kaikkien tuoteselosteet ja käyttötarkotuksen, sitt ku oon joitain lukenu niin unohan jo aikasemmin lukemani ja sitt oon jo ihan pallo hukassa ja vintillä matot rullalla. Hittolainen!

Kävin myös toisenlaisilla ostoksilla, sillä huomenna on mun beijben synttärit ja kuten aina mä leivon kakun. Tällä kertaa leivon myös pohjan ite ja tarkotus olis tehä kinuskikakku (??!!!?!?APUA??!!!!?!), sillä kinuski on sen lempparijuttu. Saa nähä millanen leipomus siitä tulee! :) mä yritän ottaa kuvamateriaalia jotta saahaan synttäritunnelmaa vähän näille sivuillekkin. Lahja pitää olla tietenki, ja mä oon ajatellu pitkin päivää hemmotella beijbee, ja illalla annan jalkahoidon sekä niskahieronnan. :) ja jotta ei ihan tylsäksi touhu mene, niin käyn huomenna jossain keskustan erotiikkaliikkeessä ettimässä jotain kivaa!! Siellä mä saan aikaa kulumaan vaikka kuin! :) En tiiä vielä tarkalleen ett mitä etin...mutt ehkä jomu sellanen setti missä on kaikenlaisia vipstaakeleita ja vempaimia. Niitä vois sitt testailla ja antaa kyydit taivaisiin! ;) tai sitt sellanen parempi strap on-dildo joka meillä on ollu mielenpäällä jo pidemmän aikaa. Hmm...

Mä oon tosi ilonen ja onnellinen siitä, ett mulla on sellanen kumppani jonka kans mä voin turvallisesti rakastella,panna, harrastaa seksiä ja kokeilla kaikkee. Kuten aiemmin oon kertonu, niin seksi on mulle TOSI tärkeetä ja mä haluan nauttia siitä, paljon! Mun menneisyys kuitenki rajottaa ja vaikeuttaa seksielämää ja se vaatii paljon myös kumppaniltani. Usein mun on vaikee rentoutua,kiihottua tai päästää lähelle. Mä saatan saaha jumalattomat sätkyt session aikana tai purskahtaa itkuun. Kaikki on mahollista. Kuitenki tieto siitä, ett toinen ymmärtää eikä halua satuttaa mua auttaa mua rentoutuun ja uskallan helpommin "uppoutua" tunteisiin. Ristiriitasta, mä tiiän. Rakastan sellasta joka on mulle tosi vaikeeta. Mun on pakko saaha sellasta joka voi huonona päivänä laukasta tosi pahoja takaumia.   Se on vaikeeta tasapainoilla... :/

Mutt huomenna kuitenki seksikauppaan mars ja kohti uusia seikkailuja! :) huomenna ajattelin myös pitää treenivapaan päivän ja viettää ihanaa aikaa pienen perheeni kans. Tällasina päivinä tää elämä tuntuu aika mukavalta jutulta ja jaksan taistella vastaan, ja unohtaa ees hetkeksi kaiken menneen ja toivoa ett jonain päivänä asiat on todella hyvin. Tänään elämä on ihan yes ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3