shh....

shh....

tiistai 22. heinäkuuta 2014

Hyviä uutisia maistraatista!

Oon niin ilonen! Olin laittanu aiemmin päivällä sähköpostia meijät "vihkivälle" herralle ja tiedustelin, ett onko mahollista lisätä tilaisuuten jotain omaa jotta se ei olis niin koruton ja kylmä juttu. Kerroin myös pieniä ideoita ja ajatuksia mitä mä oon miettiny. Tämä herrasmies vastas jo parin tunnin päästä ja oli oikein mukavan tuntunen ja ystävällinen! :)  se sano, ett hänellä on myös käytössä se lyhyt kaava mutta tietenki tilaisuudesta on mahollisuus muokata omannäkönen juttu. Kerto myös, ett vihkihuoneessa on pistokkeet musiikin soittamista varten. MÄ OON NIIN ILONEN! :) mä olin pelänny ett mun tuurilla vihkiä on joku saakutin ilkee tyyppi joka laittaa mut itkeen ja ei anna mitään lisäyksen mahollisuuttakaan! Ui että!!

Mä oon aatellu, ett ois ihana jos me molemmat kirjotettas omat sormusvalat, vai millä nimillä niitä kutsutaankaan. Se olis koskettavaa ja herkkää. Ja ku on yks ihana biisi joka oli meille tosi tärkee sillon ku alettiin oleen yhessä vuosia sitten, haluaisin sen sävelmän soimaan taustalle. :)  Oon aiemmin kyselly beijbeltä, ett mitä se haluais ja mitä ajatuksia sillä on, niin vastaus on "hmm,oishan se kiva jotain...empä oo vielä oikeen osannu päättää...hmm,kyllä mä jotain haluaisin" jne. Eli, aikalailla miesten aivoilla hän menee :) ei se oo kai vielä miettiny vaatteitakaan tai muutakaan! :) täytyy kertoa sille toi vihkijän uutinen ja kertoo mun ideat. Ja jospa silläkin ois jotain ajatusta! Nyt täytyy alkaa miettiin niitä juhlia, tai no...erittäin pieniä juhlia. Mulla ku ei paljoa läheisiä ihmisiä oo, ja sukulaisia tai muita en ala kutsumaan erittäin henkilökohtaiseen juhlaan vaan siks koska niin kuuluu tehä. Ei, mä haluan juhlia mulle tärkeiden ihmisten kans.

Mmm...tulin just iltavuorosta kotiin ja poika lähtee mun veljen luo yökylään. Ajattelin piipahtaa suihkussa ja jos korkkais Dvd:n joka tilattiin, Sami Hedbergin uus show; Alive! Ja jospa vähän vaikka hempeilis beijben kans... ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3