shh....

shh....

sunnuntai 24. toukokuuta 2015

Setä antaa herkkua.

Selvisin, ainakin hetkeksi.

Ja sitt tähän päivään... Tästä eteenpäin tulevaisuudessa muistakaa hyvät ihmiset, ett jos te mietitte ja puntaroitte, ett teettekö jonkun asian vai ette, niin mä annan ohjeen; elkää tehkö! Mä tein äsken just päinvastoin ja nyt vituttaa, ahistaa...(ja jos kehtaisin myöntää niin itkettää). Nyt ei oo kyse sen kummosemmasta asiasta kuin R-kioskilla käynnistä. Mietittiin beijben kans ett pitäskö käyä ostaan jotain herkkua ennen ku leffa alkaa ja mä epäröin, ostaakko vai ei, lähteäkkö vai ei. Noh, lähettiinhän me.

Avattiin kioskin ovi, beijb meni eka sisään ja mä astuin kans. Ovi läpsähti kii...ja siinä se seiso, selkä muhun päin ja nauraa röhötti viinan huurusta nauruaan. Jämähin just siihen paikkaan. Muistin miltä tuo nauru kuulostaa korvaan naurettuna samalla kun käsi puristaa pyllyä ja toinen käsi pyrkii paidan alle. Samalla se kertoo kuinka ihanaa sen mielestä on ku sille vähän laittaa vastaan ja on tuittupää, mutt kyllä se villeinki varsa leppyy kun saa vähän nannaa. Se sanoo "annappa setä kokeilee pikkutisua".  Muistin miltä tuntu maata kasvot tyynyä vasten tuon paskiaisen maatessa sun päällä ja työntyen ähkien sun sisään. Muistin miltä sen hengitys tuntu iholla, miltä tuntu kun se alko sätkimään lauetessaan. Naureskellen se sitten kehuu kuinka hyvän emännän itelleen saa nostaen samalla housujaan ylös vyönsoljen kilistessä... Muistan tuon niin elävästi. Tunnen tuon kaiken mun keholla... Siitä se erityisesti tykkäs kun mun isäpuoli oli käyny pumppaamassa mua eka, olin nöyrempi ja valmiiksi kasteltu. Muistan niin tuon kaiken. Muistan kuinka piti olla hiljaa. Ettei kukaan saa tietää.



Tunnen tuon yhä, koko ajan. Tuo paha elää yhä mun sisällä, mun mielessä.

Mun on paha olla.

Se osti kaljaa ja lonkkua. Koko ajan nauro känniläisen nauruaan ja makso ostoksensa. Mä en osannu olla, koko ajan liikuin niin ett se ei päässy missään vaiheessa mun selän puolelle. Koitin samalla katella karkkihyllyjä ja pitää sitä paskaa silmällä. Tuli kamala olo... mun lähellä oli lapsiinsekaantuja ja se on pannu mua, ja mä tulin viattomasti ostamaan itelleni karkkia!!! HYI HELVETTI!!! Ihan ku olisin yhä lapsi...joka haluaa herkkua...jota setä antaa...


1 kommentti:

  1. Hyi että! Mua olis varmaan suututtanut enemmän kuin pelottanut...

    VastaaPoista

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3