shh....

shh....

keskiviikko 6. toukokuuta 2015

Ota musta kii ja vie mut pois.

Tän hetken tunnelmia, ajatelmia... kertoo just sen mitä mä haluan sanoa. Tuolta musta tuntuu.

Tänään oli taas vakauttamisryhmä ja kävin itteni kans rankan kamppailun siitä pystynkö poistuun kotoa ihmisten ilmoille ja jaksanko mä lähteä ryhmään. Istuin sängyn laidalla ja itkin. Punnittin mielessäni eri vaihtoehtoja...jäänkö kotiin..vai yritänkö lähteä...entä jos... Mietin sitä vaihtoehtoa, ett oisin jääny kotiin; Tiesin ettei se ois "järkevin" valinta sillä mun mieli ja olo oli sellanen etten mä olis tullu toimeen itteni kans. Tiesin tekeväni jotain jos jäisin kotiin ja oisin ihan yksin ajatusteni kans. Pääsin perille ryhmään ja olin jo valmiiksi mieli aivan sekasin, eikä tämän päivänen tapaaminen helpottanu yhtään  mun vointia. Ehkä jopa päinvastoin..tai sen teki yks harjotus joka tehtiin... hyi saatana, piti tietoisesti laittaa suuhun jotain...hyi helvetti..!!

Mä en kestä tätä elämän kans tasapainoilua.

Tuu mun luo ja ota musta kii. Vie mut pois täältä. Elä päästä irti.





5 kommenttia:

  1. Voin ottaa kiinni, mutten vie pois <3

    Huomioiko ne ryhmänvetäjät tai muut ryhmäläiset mitenkään erityisesti sun olotilaasi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3
      Mä en kovin tarkkaan kerro ryhmässä omasta tilanteesta, enkä halunnu ett ryhmän vetäjät olis missään nimessä saanu tietää mun elvytys-episodista tai huonosta voinnista. Kyllä ryhmässä on lupa poistua huoneesta ja/tai olla tekemättä harjotteita mikäli alkaa tuntumaan pahalta, ja perusideana on oppia ite tunnistamaan ja selviytymään tunnetilojen kans, säännöstelemään niitä jne. Viime ryhmätapaamisella oli jo alkujaan huono lähtökohta mun omasta mielialasta johtuen ja nyt jälkikäteen miettiessä oisin voinu alussa sanoo etten voi hyvin ja oisin mieluiten ihan hiljaa. Ehkä toisella kerralla viisaampi... :/

      Poista
  2. Siellähän on tosiaan tarkoitus, ettemme me toiset ryhmäläiset ota liikaa vastuuta toisten tunnetiloista, sillä jokaisella meistä on omat isot ongelmamme ja just tuo, että opetellaan selviämään omien tunteiden kanssa. Itselläkin olisi kyllä hyvä oppia alussa mainitsemaan, jos on ollut jotenkin erityisen vaikeaa tai vaikka ihan sitä samaa paskaa kuin yleensäkin.

    Halauksia ihanalle <3!

    VastaaPoista
  3. Nyt mulle oikein valkeni ryhmän tarkoitus! Tosiaan: on tarkoitus, että opimme itse aikusina ihmisinä rakentavilla tavoilla säätelemään tunnetiloja erilaisissa elämän tilanteissa. Siksi meille tarjotaan kiviä, palloja ja pähkinöitä :D! Miten tämän tajuaminen kestikin näin kauan, vaikka olen jo toisella kierroksella.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostipa hauskalta! Kuvittelin jo mielessäni mainoksen " potkiiko elämä päähän, kiristääkö mutteria, katkeaako pinna? Ei hätää, me autamme. Ota pähkinä!" :D

      Poista

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3