shh....

shh....

lauantai 16. toukokuuta 2015


Mun on pakko päästä pois. Oon niin vitun yksin.

7 kommenttia:

  1. Olen tänään miettinyt, miettinyt, miettinyt taukoamatta, että mun on pakko kuolla. Ei mua ole tarkoitettu elämään. Mutta kun lapset...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä päätin ett vietän vielä pojan synttärit, sen jälkeen annan itelleni luvan. En pysty näkemään itessäni mitään sellasta mikä tekis mun kuolemasta surullisen, en yhtään mitään. Miellestäni ei myöskään oo reilua poikaani kohtaan ett hällä on tämmönen äiti. MIKÄ VITUN ÄITI MÄ MUKA OON??!!? YKS SAATANAN SÄÄLITTÄVÄ LUUSERI,LIKANEN PASKIAINEN!!

      Poista
  2. Et oo yksin! <3 Minä oon täällä myös. Oot sää hyvä äiti ja tarpeellinen, sen näkee sun pojastaki...

    VastaaPoista
  3. Mulla on samanlainen olo. Mutta ilmeisesti lapselle jää iso tuska jäljelle, oli äiti millainen tahansa, jos itsemurhan tekee.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pojan takia ainoastaan mä oon yrittäny jaksaa taistella. En haluais sille ikinä mitään pahaa.

      Poista
  4. Sama mulla. Vain lasten vuoksi yritän.

    VastaaPoista

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3