shh....

shh....

torstai 28. toukokuuta 2015

Reipas mieli, eiks jeh?!

Huomenna se on, sairaalareissu ja tutkimukset käyntiin. Homma käynnistyy klo. 10.25 labraanmenolla ja sydänfilmillä. Sitten marss kardiologiselle osastolle jossa tehään sydämen ultraäänitutkimus. Sen jälkeen klo. 12:30 mut kytketään piuhoihin eli alotetaan Holter-tutkimus/ vuorokausinauhoitus. Ja voi helkutti ett pelottaa. Oon yrittäny koko päivän olla ees hitusen reipas, mutt en usko siinä kovinkaan hyvin onnistuneeni. Tää on mulle yks vaikeimmista jutuista, siis näyttää toisille ettei homma oo mun hallinnassa ja ett mä pelkään. Saa nähä miten käy huomenna kun sairaalan ovista kävelen sisään. :/  Mitenköhän ens yö menee...

Tahtoisin kaivautua johonki turvaan, piiloon kaikkea. Itkettäiski, mutt eihän isot tytöt itke.


Kyllä mä pärjään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3