shh....

shh....

perjantai 8. toukokuuta 2015

MÄ HALUAN ja mulla on siihen OIKEUS!

Se tuli. Salpas mun hengityksen ja hetkessä mun koko keho oli jäässä. Mun kroppa lamaantu, ehtiin ajatella "ei nyt, jumalauta ei nyt" ja sitten olin jo syvällä pimeydessä, pahassa. Tunsin kuinka jäinen veri virtas mun suonissa, se on niin kylmää ett melkein kirvelee. Tunnen sydämen lyönnit ja silmät avoinna tuijotan eteenpäin. Ei ei ei...ei nyt. Elän takaumaa...elän harhoissa...

Halu viiltää on mieletön. Haluan päästää kylmyyden pois mun sisältä...se satuttaa mua. Mä haluan painaa puukon terän ihoani vasten ja katsoa kuinka veri pulpahtaa pintaan kunnes alkaa valumaan... kaipaan sitä niin paljon!!!

Se auttaa kestämään tän pahan, sillon en oo ihan niin yksin. Jumalauta MÄ KAIPAAN SITÄ!!!! MULLA ON IKÄVÄ MUN MATTOPUUKKOA!!! Voi saatanaaaaa....

Veri valuis sydämen sykkeen tahdissa, muodostais kauniita kuvia iholle, puroja lattialle. Se on kaunista.

On kai reilua jos jaksan taistella päivästä toiseen niin joskus saisin tehä ihan niin kuten mä ite haluan ja unohtaa kaikki muut?! Jos mä kestän näitä traumoja joka hetkessä niin kai mä saan palkita itteni?!!? Onko se liikaa vaadittu?!!?
Ei, ei se oo. Mulla on oikeus tehä omalle keholle mitä haluan, onhan sitä käyttäny jo muutki ihan ilman lupaakin.

4 kommenttia:

  1. Täällä täsmälleen samoissa mietteissä. Tarvitsen veistä. Tarvitsen verta.

    Ja sen vuoksi psykiatri vielä soittaa iltapäivästä, vaikka kävin aamulla. Koska mulla on niin levottomia juttuja. Miksi ei saa. Kun se helpottaa tätä tuskaa.

    VastaaPoista
  2. Se ei helpota. Se auttaa vain sen hetken, sen jälkeen tulee vielä paskempi fiilis. Sä olet itse sanonut niin.
    Pysythän lujana.
    *hali*

    VastaaPoista

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3