shh....

shh....

maanantai 4. toukokuuta 2015

Haluan takas.

En oo pahemmin jaksanu postailla kuulumisia enkä hirveesti jaksais nyttenkään, mutt yritän saaha kirjotettua muutaman sanan. Oon väsyny, koko keho on aikalailla lopussa ja käyn hitaalla. Vaikka en hirveesti tekis mitään niin elimistö on kuin suuremmanki urheilusuorituksen tehny.


En jaksa kovin alkaa käymään tapahtumia läpi, mutt jostain syystä mun kroppa lakkas toimimasta. Ensin tuli kumma olo, sitten alko tuntuun painetta päässä, sitt en nähny mitään...kunnes taju lähti. Sitt olin lakannu hengittämästä... Haluan takas siihen tilaan...tuntuu pahalta ett olin niin lähellä päästä pois! Sen täytyy tarkottaa jotain ett mun kroppakin haluaa jo luovuttaa... Kaiken tuli sitten pilaamaan joku täysin tuntematon ohikulkija joka saatana osas elvyttää. Vittu.


Joutuin osastolle...olin tipassa ja kaikkee..kunnes karkasin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3