shh....

shh....

lauantai 8. marraskuuta 2014

Take care of me...



Hmm...tasaista on ollu, ei suurempia myllerryksiä. Mutt mä tajusin yhen jutun; oon parin päivän aikana lepäilly ja puuhastellu kaikkee, levänny taas ja kattonu leffoja, sitt puuhastellu taas jotain...Eli kuulostaa aika hyvältä. Mutt se mitä mä tajusin on se, ett mä tein tuon kaiken yksin. Mä oon viettäny rauhallista aikaa, ulkoillu ja pötkötelly, kahvitellu, siivonnu ja kokannu...yksin. Miks? Miks mä vietän niin paljon aikaa yksin vaikka en haluais? Tai noh, haluan mä välillä olla ihan yksin mutt en todellakaan koko aikaa, etenkin ku mä tykkään ihmisistä ja ihmisten seurasta! Ja miks beijb ei oo mun kans...siis sillain miten toisen kans ollaan, vietetään aikaa? Aina ku oon muualla se lähettelee tekstareita kuin ikävöi mua ja haluaa ottaa mut kainaloon ja pitää hyvänä, mutt miks mitään ei tapahu ku ollaan molemmat kotona? Se haluais myös ett mä puhusin sille kaikesta ja haluais auttaa mua, mutt...en mä osaa mennä kerjään sen huomiota tai avautuun tuntemuksista sen BB:n tai Salkkareiden kattomisen ohella. Äh, tiiän ett valitan turhaa mutt...mä haluaisin ett mut huomattas ilman pyytämättä, ilman ett mä joudun muistutteleen "hei, mä en voi oikeen hyvin, mun mieli on aikas matalalla, voisitko kattoo muhun päin ja vaikka sanoo jotain kivaa, huolehi musta".

Tyhmää...



 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3