shh....

shh....

maanantai 17. marraskuuta 2014

Hanskat käteen ja hallille!

Kävin nyrkkeilemässä ja tiesin jo treenien vetäjästä sen ettei helpolla tuu pääsemään, mutt tämän päiväsen treenin rankkuus yllätti mut todella! Tai sitt olin niin "vittuuntuneella" mielellä liikkeellä ett annoin nyrkkien iskee kunnolla ja kovaa. Toi on kyllä liikuntamuoto mun makuun, sillä kuntonyrkkeilyn avulla itestä saa enemmän irti jos vertaa siihen jos ite yksinään treenais. Usein tuntuu ettei jumalauta jaksa enää yhtään lyöntiä, ei yhtään kyykkyä eikä yhtään punnerrusta, mutt kas kummaa sä jaksatkin ja vielä vähän enemmän! I love it!! Tietenkin ihmmisessä täytyy olla pientä hulluutta ett haluaa lyödä, lyödä vähän lisää, ja sitt pikkasen vielä ja laittaa kroppansa peliin niin ett hiki lentää. Mutt hei...hulluhan mä oon joten sopii mulle! :D Ja muutenkin nyrkkeily tekee tosi hyvää mielelle. Mulla on nyt paljon parempi fiilis jos vertaa aamuun/päivään ja kahteen aiempaan postaukseen. Kyllä mä edelleen oon samaa mieltä ku aiemmin, mutt nyt en anna vitutuksen haitata mua. Tai nyt oon hitusen rennompi ja mieli on vähän selkeempi ku sai purettua kaiken.


Huomenna aamulla olis taas traumaterapian pariin astuminen ja kovasti jo mietityttää ett mitä mahetaan tällä kertaa tehä. Alkuun tehään ainakin se vakauttamisharjotus jolla tullaan alottamaan joka kerta ja jota voin myöhemmin käyttää ittekseni kohatessa arjessa/elämässä hankalia tilanteita. Oon positiivisesti yllättyny kuin helppo mun on ollu mennä sinne, vaikka ymmärränhän mä sen ett alussa kaikki on vielä niin mukavaa, mutt se kuitenkin auttaa myöhemmin asioiden käsittelyä kun paikka ja terapeutti tuntuu oikealta. Salaa mä kai pikkasen toivon ett tehtäis se läsnäoloharjotus jossa se koskee mun päähän ja myöhemmin hartioihin. Sen aikana tuli aivan mielettömän lämmin olo, ihan ku verisuonissa olis virrannu kuumaa verta ja sormia kutitti. Se harjotus tuntu hyvälle...




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3