shh....

shh....

perjantai 3. lokakuuta 2014

Mihin piiloutua?!

 
Voi perkeleen perkele! Nyt alko vastustaan...mulla on marssimurtuma vasemmassa jalassa,sääriluussa. Kipua on ollu jo parin viikon ajan, mutt ajattelin eka ett se menee ohi. Mutt ei, se on vaan pahentunu ja kipua ilmenee jo levossakin. Ja hihhei, mäpä en kertonu siitä ennen eilis iltaa kellekään! Eilen illalla lenkin jälkeen kinkkasin kotona ja varoin jalalle astumista joten beijb huomas asian ja jäin kii! AAARGHH!! Kerroin sitt kivusta ja ett sitä on ollu jo jonku tovin... Se nyt sitt vahtii etten mä pääse lenkille tms. Tiiän kyllä ett jalka tarvii lepoa mutt....AAARGHH!!!

Lenkkeily, etenkin juoksu on mun pakokeino. Se on mun tapa purkaa ulos kaikki paha ja purkaa tunteita. Treenaamisen kautta mä pystyn "hallitseen" tilanteet ja omat asiani (niin oudolta ku se kuulostaakin). Joten ny isko pelko ett miten pysyn kasassa jos en saa juosta ja täytyy varoa kaikkia tärähdys-liikkeitä? Mihin mä saan purettua kaiken? Nyrkkeilyssäkin  mä tarvin mun jalkoja, mutt voisinhan mä kyllä varoa askeltamista...mutt tiiän ettei se multa onnistu. Mä en voi enkä osaa tehä mitään puolella teholla!Voinhan mä kyllä tehä lihaskuntotreeniä, mutt ei sekään oo sama...

Kiukku!

1 kommentti:

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3