shh....

shh....

maanantai 6. lokakuuta 2014

Hyvää onnea vai..?

Jännä fiilis... Olin yhteydessä turvakotiin jossa asusteltiin kauan sitten ja mua autto ihana miestyöntekijä. Hän oli eritäin ystävällinen ja sanoi,ett ilman muuta mun kuuluu saaha mua koskevat paperit ja aikoo huomenna tarkemmin selvitellä ett miten tämä käytännössä tapahtuu. Olin yllättyny siitä tt voiko se oikiasti sujua näin helposti...ja sitt aloinki jo pelkäämään ett mistä päin sitä paskaa alkaa lentään kuten aina on käyny ku oon jotai mukavaa saanu tai jotai kivaa on tapahtunu. Kävi niin tai näin niin askel eteenpäin on otettu.

Mulla ois paljon asioita mielenpäällä,mutt ei oo kykyä kirjottaa sillä väsyttää ihan tolkuttomasti. Ja huomenna olis taas aamuvuoro, eli aikasin ylös. :/

jos joku vois valvoo mun unta ni ois kyllä tosi ihana...musta ku vähän tuntuu ett unet voi olla taas huonoja. :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3