shh....

shh....

keskiviikko 8. lokakuuta 2014

Flash!!

Kaikki kaatu ja meni sekasin. Lähin kotoa,en voinu jäähä paikoilleen. Oli pakko paeta. Oon niin saatanan vihanen itelleni,sillä oon ollu niin syvällä omaa paskaa oloa etten oo tajunnu huomoida beijbee. Oon jättäny sen ihan syrjään...
Sitt tuli riita ja takaumat iski!! Olin jälleen niissä hetkissä ku mut jätettiin. Flash!! Silloinki kuulin kaiken olevan hyvin,mutt ett joku painaa toisen mieltä ja ettei se tiiä mikä on. Niin nytki...
Mun oli pakko lähtee pois ennen ku toinen lähtee,pakko.

Miten ihmisestä on voinu tulla näin saatanan itsekäs ja vitun paska??!!!

3 kommenttia:

  1. Itsekkyys johtuu ihan vain näistä mielenterveysongelmista, jotka valtaa mielen välillä niin täysin, ettei nää eikä kuule toisia. Tiedän niin ton tunteen... Rakas, sille ei voi mitään... <3

    VastaaPoista
  2. Mutt ku en mä haluu olla sellanen joka saa toiselle pahan mielen, mä en haluu olla paha. Hölmöintä tässä on se, ett mä oon luullu huomioivani toista parhaani mukaan, vähän aikaa sitte kirjotin paikallislehteenki yleisöosastolle rakkaudentunnustuksen kirjeen muodossa... mä ihan oikiasti luulin olevani vähän parempi. Huijasin siis ittenikin. :,( kiitos sulle kuitenki mahottoman paljon ku jaksat aina tsempata ja lohuttaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ku sää (ja mää) ollaan ihmisiä, ni sitä väkisinki joskus tuottaa toiselle pahaa mieltä. Se on inhimillistä!

      Poista

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3