shh....

shh....

torstai 16. lokakuuta 2014

Ei mitään, nothing.

Hmm...ihme ja kumma, nyt on ollu vaihteeksi tasasempi vaihe eli ei oo mitään suurta ja mullistavaa tapahtunu. Just tuota lausetta kirjottaessa tajusin kuinka ihana juttu se oikiasti on. Siis se, ettei mitään oo tapahtunu, se ett aika on vaan kulunu ja mä oon eläny sen ajan, oon saanu olla rauhassa peloilta ja ahistuksilta ja olla vaan. Toki mä oon töissä käynyt ja hommaillu kaikkee, mutt pahat asiat ei oo häirinny mua. Ihanaa. :)

Tänään kävin taas nyrkkeilemässä ja jalka kesti yllättävän hyvin. Vähän meinas alkulämpöjä ottaessa alkaa vihlomaan mutt se meni onneks ohi. Mutt jotenki jäi vähän vajaa olo treeneistä. Parempi ens kerralla, eiks jeh?! :)

Äsken sitt saunan kautta tähän sohvan kulmaan ja uhhuij, mahtavan rento olo. Väsyttääki.

Olipa harvinaisen tylsä postaus! Hyi mua! :D

1 kommentti:

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3