shh....

shh....

sunnuntai 16. elokuuta 2015

Älä uhraa muhun ajatustakaan!

Oon joskus aiemmin kirjottanu mun eräästä työkaverista joka lievästi sanottuna ahistelee eikä ymmärrä etten mä ole miehiin päin. Tämä henkilö on jopa vanhempi kuin oma isäni, eli hyi ja sellanen pitkä ja laiha pitkähiuksinen ällötys. Tuo paskiainen on jo usean vuoden ajan tuhlannu aikaansa pohtien mahdollisuuksia meijän yhteisestä tulevaisuudesta, on haalannu mulle töihin lahjoja, lähetelly aikoinaan lukemattomia sähköposteja ja kertonu kuinka haluaa näyttää mulle kuinka hyvä mies voi naiselle olla!! HYI SAATANA!! Nyt sitt meille on jotain reilu vuosi sitten tullu yks naishoitaja jolla oli/on jotain sänkypuuhia tämän paskiaisen kanssa ja tämä paskiainen oli kehottanu häntä kertomaan mulle kuinka hyvää seksiä heillä on. Tuo paskiainen on myös usein pohtinu erittäin avoimesti tuolle naishoitajalle kuinka ikävöi meijän yhteisiä aikoja (siis mitä vitun yhteisiä aikoja?! Sellasiako on ollu?!?) ja muistelee kaikkea mun sanomisia ja tekemisiä vuosien ajalta, sekä etsii mun käyttäytymisestä sitt jotain vinkkiä siitä ett voisin hänelle lämmetä. Alkukesästä puhuttiin töissä ihan yleisesti kesälomareissuista ja kaikesta jolloin mä olin sanonu ett olis ihana päästä johonkin mökille. Tämän keskustelun jälkeen paskiainen oli sanonu tuolle naiselle, ett "pitäisköhän mun kysyä haluaisko se mennä mun mökille, sehän olis vaan järjestelykysymys". Naishoitaja oli ärähtäny unohtamaan tuollaset ehottelut heti ja jättämään mut rauhaan. Hän on usein mulle kertonu huomanneensa tuon paskiaisen jutuista kuinka pakkomielle mä sille oon.

Tänään sitt sain puhelun tuolta naishoitajalta, jonka kans puhutaan muutenkin asioista tosi paljon, ja hän kertoi "uusimmat kuulumiset". Tuo paskiainen oli torstaina riemastunu ja ollu onnesta sekaisin sillä olin tervehtiny sitä!! AAAARGHH!! Se siis oli sanonu tälle naiselle, ett "oli kyllä ihana tulla lomalta takas töihin kun ***** tervehti, tuli niin hyvä mieli". Yhteen aikaan mä siis olin tervehtimättä sitä tai huomioimatta yhtään mitenkään. Sillä linjalla täyty siis kai jatkaa jatkossa. Sitt se oli sanonu hieman myöhemmin kun tämä naishoitaja oli kysyny ett mitä se oikein musta haluaa, niin ett se haluais moniaviolliseen suhteeseen mun ja tämän naishoitajan kanssa. HYI!!!! Saatana ett mua ilettää! Miten jonkun on vaikea tajuta etten mä halua sitä enkä miehiä yleensäkään, EN EN EN! Mä en tiiä enää miten voisin selvemmin kantani sille kertoa!!

Mulle tuli uskomattoman paha ja likanen olo tuota asiaa miettiessä. Mä en ikinä halua kenenkään miehen kiinnittävän muhun mitään seksuaalista huomiota, en halua kenenkään miehen pitävän mua kauniina tai haluttavana. Mulla on vuosia sitten ollu määrittämätön syömishäiriö jolloin mun tavoitteena oli poistaa kehostani kaikki naiselliset piirteet. Nuo tunteet heräs uudelleen sillä tunsin itteni nurkkaan ahdetuksi eläimeksi joka on vapaata riistaa. Musta tuntu ettei mulla oo suojautumiskeinoja! Tuntuu yhä. Oli pakko mennä suihkuun...pesin itteäni ja suihkuttelin, saippuoin ja suihkuttelin...Lopuksi voitelin itteni ruusun tuoksuisella vartalovoiteella jotta tuoksuisin puhtaalta ja raikkaalta.

Nyt pitäis mennä sitt tällä mielellä nukkumaan ja tietenkin huomenna olis vielä aamuvuoro joka tarkottaa aikasta herätystä joten en enää tähän aikaan haluais ottaa normiyölääkkeiden lisäksi tarvittavista Oxaminia koska oon aamulla sitt helkutin väsyny. Helvetin helvetti... Onneks huomisen jälkeen on kans vapaapäivää niin saa hetken aikaa olla rauhassa.

Kamala ett voikin ihmistä ahistaa jo pelkät toisen ihmisen ajatukset. Ällöttää...

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Niinpä! Otan sen loukkauksena ettei se suostu tajuamaan mun ite tietävän haluanko olla miesten kans vai en ja etenkin kun se on vielä niin paljon vanhempi, kohta jää eläkkeelle!!

      Poista
  2. Voisitko pomolle puhua tosta? Kertoa, että se häirii sua ja haittaa sun työntekoa. Tuohan on jo seksuaalista häirintää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä vaihtu pomo vähän aikaa sitten ja en oo vielä rohjennu sille mennä puhumaan, etenkin ku tiiän purskahtavani itkuun. Tiiän kyllä ettei se voi näin jatkua.

      Poista

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3