shh....

shh....

torstai 24. syyskuuta 2015

Pala siellä, toinen täällä...

Voi taivas tätä mun mieltä...tänään on ollu täysin erillainen tunnelma kuin eilen, aamua lukuunottamatta. Eilen illalla lähin taas kotoa käveleen vaikka kello lähenteli keskiyötä. Mun oli pakko päästä pois ja uskotella itelleni ettei mun koskaan enää tarvis palata sinne. En ymmärrä mikä viha mulla aina tulee kotia kohtaan tai sellanen tunne ett mun on lähettävä sieltä. Mutt lähettävä mun oli. Kävelin ja mietin olemistani. Kyyneleet valu valumistaan. Sadevesi oli menny mun kenkien läpi kastellen mun sukat ja jalat aivan märiksi, mutt mä jatkoin kävelyä. Ajatuskin elämän jatkumisesta pusersi mun rintaa ja tuska sai mut itkemään yhä voimakkaammin. Jossain vaiheessa askeleet vei mut takas kotiin ja silloin vasta tajusin kuinka viluissani olin ja uskomattoman väsyny, mutt en halunnu ajatella nukkumaan menoa. Joutuin siis ottamaan yölääkkeiden lisäksi tarvittavista Oxaminia rauhottamaan itteni sänkyyn. Hytisin peiton alla ja söin leipää. Samalla rukoilin mielessäni ett kumpa en heräiskään aamulla vaan saisin nukahtaa ikiuneen. Mutt eih, aamu tuli. Silmät oli itkusta ja erittäin lyhyestä unesta johtuen kipeät ja turvonneet. Mieli oli yhä hajalla. Musta tuntu ett mun sydän vuotaa verta...niin paljon elämän jatkuminen muhun sattu.

Sain itteni jotenkin laitettua kasaan ja aloin valmistautuun töihin. Tuntuu ihan oudolta, siis se ett ihan kuin mä eläisin kahta elämää... Se, joka oon tänään ollu töissä ja joka oon nytkin, on täysin eri kuin se joka oli eilen "päällä". Se on pelottavaa tajuta kuinka rikki ja hajallaan mun mieli on. Tuntuu sekavalta ett joku haluaa ensin ottaa iteltään hengen pois ja muutama tunti eteenpäin se sama tyyppi on hoitamassa muita hymy huulilla. Tuo hämmentää...

En tiiä mitä ajattelen omasta tilanteestani tai voinnistani. En mä ees tiiä kummin voin nyt; hyvin vai huonosti. Vai hyvin huonosti? Nyt väsymys alkaa jo painaan silmiä kii joten koitan hilata itteni sänkyyn. Huomenna olis heti aamuvuoro joten eipä unet taaskaan kovin pitkäksi pääse. Kauniita unia ja rauhaisaa yötä <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3