shh....

shh....

tiistai 9. kesäkuuta 2015

Kieltolaki voimaan..?






Eilisillan googletuksia. Tiiän mitä mietit, sairasta. Oon huomannu hakeutuvani yhä useammin googlettamaan asioita mitä sairaimmilla hakusanoilla. Ehkä vois olla hyvä ett mulla ois tietokonekielto sillon jos en blogiani kirjottas...mutt sillonki usein vajoan kuvien maailmaan, etenkin ku itelleni merkitsee paljon asioiden/tunteiden laittaminen kuviksi ja kaiken visualisointi. Ehkä multa pitäs kieltää kaikki.

Terapia anto voimia mennä tän päivän läpi ja sain myös uusia ajattelutapoja jotka varmasti olisi hyviä kunhan mä vaan muistaisin ne myös ja etenki sillon ku oon pahalla mielellä, sillon ku en näe missään enää mitään järkeä.

Sen mä ainaki tiiän etten halua eilis illan olotilaa enää ikinä takas. En kestäis uutta hyökyaaltoa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3