shh....

shh....

torstai 11. kesäkuuta 2015

???

Haluaisin kirjottaa kaiken ulos, kaiken pahan mikä mun sisällä velloo ja kaiken sen turtuneisuuden, mutt mä en löydä sanoja. Mä en tiiä miten saisin sanottua kaiken ja kerrottua sen kaiken mikä on jääny tähän  mennessä kertomatta. Mutt mä en osaa. En tiiä mitä kirjottaisin, millä sanoilla kaikkea kuvaisin. Sanottavaa olis niin paljon ettei kenenkään aika riitä niitä vastaanottamaan. Enkä mä kyllä jaksa olettaa kenenkään niin tekevän. Kiva kyllä jos niin kävisi.

Hmm...kuten oon aiemmin todennu, niin tää mun blogi menee aina vaan synkemmäksi ja tää on kaukana kevyestä kenttäviihteestä. Mä en pysty lupaamaan sitä jatkossakaan. Tällä hetkellä mä en oo vihanen, en raivoissani, mutt kuitenki mä tunnen jotain niin helvetin paljon etten tunne mitään. Kai tää kuuluu siihen...luovuttamiseen.



2 kommenttia:

  1. Tää sun blogi on synkkä nyt, koska sun olo on niin synkkä. Sitä ei tartte anteeksi pyytää tai harmitella. Sää oot ihana tuollaisena ku oot! Oot rakas ja tärkeä minulle! <3 Nähään taas joku päivä?

    VastaaPoista
  2. Kulta pieni, valo voittaa vielä pimeyden. <3

    VastaaPoista

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3