shh....

shh....

sunnuntai 22. maaliskuuta 2015

Viesti Ninnille.

 Pari päivää sitten tapahtu yks jännä juttu. Mun mp3-soitin on vuosia ja vuosia vanha, se on kasassa jeesusteipillä ja pampulalla. Mutt koska se toimii niin en oo raaskinu ostaa uutta, vaikka mulle on usiasti asiasta huomautettu. :) Noh, beijb oli töistä jostain löytäny mp3-soittiminen joka oli ollu menossa roskiin ja se toi sen sitten mulle. Pari päivää sitten olin menossa terapiaan ja bussipysäkillä seisoskellessa laitoin kuulokkeet korville ja aloin kuunteleen biisejä läpi. En tykänny monestakaan, mutt sitt tuli tuttuja Pinkin biisejä. Niiden seassa oli yks aivan vieras laulu mulle ja sävel kuulosti hyvälle, joten keskityin kuunteleen sanoja. Ne osu...syvälle.


Oli jotenkin pelottavaa ja hämmentävää ett mun eteen tuli tuollaset sanat just nyt monien sattumien kautta. Kuuntelin biisiä uudelleen ja uudelleen. joka kerta sanat merkkas entistä enemmän. Mulle tuli sellanen tunne, ett ihan ku mun oli tarkotettu löytää tuo biisi, sillä terapeutti on usein pyytäny ja kehottanu mua lohduttaan sitä pientä Ninniä joka pelkää ja haluaa piiloutua omassa kodissaan, mutt mä en oo pystyny sanomaan sille mitään. Siksikin nuo sanat oli jotenkin..hmm...lohduttavat. Ne sanoo sen mitä mä en kykene Ninnille sanomaan.

Menin tuosta asiasta sen verran lukkoon etten saanu kerrottua siitä terapiassa. Se ei vaan tullu ulos mun suusta ja tuntu ett haluan ensin miettiä sitä kaikessa rauhassa ihan ite. Hämmentävää...

4 kommenttia:

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3