shh....

shh....

tiistai 30. joulukuuta 2014

Outo tunne...

Hmm...en tiiä mikä nyt on mutt tuntuu ettei joku asia oo kunnossa. Tai ihan ku multa ois jääny huomaamatta joku...tai ihan ku mun pitäs tietää jotain jota en vielä tiiä. Tätä tunnetta on aika helkutin vaikee selittää sillä en ymmärrä tätä itekkään. Musta tuntuu ett mun kuuluis tietää jotain... En tiiä mistä tää olo tulee, kai tää on ollu jo jonkun aikaa, mutt aamulla herättyäni tää tunne on vaan voimistunu.


Tää tuntuu painon tunteelta rinnan päällä, kuumottaa kurkkua, hengitys on jännittynyttä. Oon varuillaan ja ootan mitä tapahtuu. Mulla on ollu tää tunne usein aiemminki ja aika usein jotain on sitt ilmenny. Mä en nyt vaan haluais mitään juttuja...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3