shh....

shh....

sunnuntai 14. joulukuuta 2014

Isis, tuu ulos kaapista!

Tämä päivä on ollu...niinh...raskas. Mä en vaan jaksa. Töissäkin sain taistella jotta sain muokattua naamatauluun ees jonkun hymyn tapaisen irvistyksen. Mä en oo kunnossa, mutt mä en myöskään tiiä mikä mulla on. En vaan halua olla. En mitään enkä missään. Tiiän kuitenkin ettei mulla oo vaihtoehtoja, mun on pakko jaksaa.

Eilen illalla luin kammottavan uutisen joka laitto mietityttään oikeen kunnolla! Mietin ittekseni, ett mikä maailmassa on vikana?! Kyseinen uutinen pitäis näkyä linkistä :
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1418437167510.html

Siis mitä helvettiä! Nekö saatanan paskiaiset tarvii oikein ohjeita kuinka viattoman tytön/naisen ihmisarvo revitään ja vartalo häväistään?! Hetken ajattelin kuinka onnekasta on asua Suomessa, kaukana naisorjuudesta, myymisestä ja pakkonaimisista, kunnes tajusin... Tajusitko säkin..? Niin. Tajusin etten mä niin kaukana noista tytöistä ookkaan.

 Tekstissä luki : On sallittavaa ostaa, myydä tai antaa lahjaksi naisvankeja ja -orjia, koska he ovat ainoastaan omaisuutta, määrittää lehtinen. Niin kävi myös mulle. Mä en tienny olevani jonkun omaisuutta ennen kun mut oltiin siirretty toisen nimiin. Mä en ymmärtäny olevani vanki, orja, velka tai kauppakirja. Sen mä sain myöhemmin tietää, ett mun hinta oli kova koska mä en käyttäny aineita. Olin puhas. Siinä kirjotettiin myös : On sallittua harrastaa seksiä naispuolisen orjan kanssa, joka ei ole vielä puberteetti-iässä, jos hän on muutoin sovelias siihen. Tosin, jos hän ei ole sovelias, niin (omistaja) voi nauttia hänestä muutoin kuin yhtymällä, selventää lehtinen. Mikähän määrittää onko "orja" sovelias vaikka ei olisi puberteetti-iässä?! Eikö se ole miehen heikkouden merkki käyttää valtaansa noin väärin selkeästi pienempää vastaan? Ja uutisen mukaan nämä paskiaiset tarvitsee vielä neuvoja pärjätä pienille tytöille ja voipa olla etteivät nämä saatanan luuserit koskaan saisi naisen vartaloa muuten koskea kuin pakottamalla ja väkisin. Voi hellanlettas sentään!

Uutisessa mainittiin vielä : Isisille naiset eivät ole ihmisiä. No kappas, tyydynpä vaan toteamaan ett eikös tuokin osota jotain... Miehet haluaa panna, raiskata ja omistaa jotain sellaista mikä ei ole ihminen. Joku ovelampi kaveri vois kokeilla myydä näille helvetin vesseleille vaikka jonku traktorin tai kirjolohen (varmasti menis täydestä). Eihän nekään ihmisiä oo. Siellä voisivat sitten kisailla kenellä on eniten punaisia Zetoreita tai kenen lohet erittää eniten mätiä!! No joo, hiukan meni aiheen vierestä...mutt ku laitto ärsyttään niin saakutisti!

Mä vaan mietin, ett eikö miehillä oo rohkeutta pelata reilua peliä ja luottaa omaan "viehätysvoimaansa" vaan kaikki pitää ottaa väkisin ja rikkoa? Mitä miehet saavuttaa pakottamalla? Jos miehet haluavat alentaa naiset ja hävittää nämä sekä hallita maailmaa, niin tuota...eikö kaikki miehet loppujen lopuksi oo homoja..? Kyseisissä maissa josta uutinenkin on kerrottu, miehet on keskenään kaikkialla; ne syö ja juo yhessä, juhlivat yhessä ja tekevät kaiken yhessä. Miehet siis haluavat olla yhessä. Jos miehet haluaa tähä maailmasta miesten valtakunnan niin...hmmm...mietin vaan. :D Noille saakutin luusereille pitäs jonku kertoo ett " hei höpönassukat, tulkaa ihan rohkiasti ulos sieltä kaapista".no niin, meni taas vähän ohi...






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3