shh....

shh....

perjantai 19. joulukuuta 2014

Huono vaimo.

Hmm...beijbee taitaa kaihertaa joku. Se on ollu ihan kummallinen koko illan. Eka ajttelin ett jos sitä harmittaa mun lähteminen, mutt itehän se tätä ehotti. Mun kaveria kohtaan se on kyllä tosi ystävällinen, mutt mua kohtaan aivan saakutn kylmä. :/ Ja äsken sain kuulla kuittailua siitä etten mä oo kiinnostunut beijben asioista, sen menoista ja kiinnostumisista. Siks miks ihmeessä se ei voi puhua mulle sillon ku oon selvin päin?! Ja jos mäkin puhun saatana omista asioista niin miks se ei voi puhua omistaan?!!? Ja miks alkaa kuittaileen asiasta sillon ku mun pitäis pitää hauskaa? Vai johtuuko se siitä ett tää kaveri on muks ex? Mutt toisaalta...ite se ehotti sitäki ett mä kähen Sandelssin kans...

Oon huono vaimo ku en tajua ikinä mitään. :/


1 kommentti:

  1. Muistathan Jokunen, että beijbesi voi myös kokeilla sinua. Kokeilla, että miten reagoit, jos hän mustasukkaisuuden tunteissaan vihjaa sinulle, että mene hänen kanssaan viettämään iltaa. Hän voi myös kokeillakseen toivoa kaikkensa, että sanot, että ei, haluan olla sinun kanssasi, ja siksi pahoittaa lopulta mielensä.

    Toivottavasti asia ei ollut kuitenkaan näin ja sait viettää mukavan illan ja beijben kanssa kaikki on hyvin. <3

    VastaaPoista

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3