shh....

shh....

keskiviikko 3. syyskuuta 2014

Seksuaalisuus...Mmm...

    
Tänään ryhmätapaamisessa sivuttiin vähän yhtä mun lempiaihetta, seksiä ja seksuaalisuutta. Tajusin itestäni taas jotain... mä oon käyttäny valtaa seksin avulla, mä oon pelannu sillä. Ryhmän vetäjä kerto, ett niille jotka on kokenu seksuaalista hyväksikäyttöä on usein taipumusta joko pidättäytyä seksistä tai vältellä kaikkea seksiin liittyvää tai kokea oma seksuaalisuus vihollisena, huonona asiana tai sitten seksuaalisuus voi korostua, seksin merkitys voi kasvaa erittäin suureksi ja seksin avulla pyritään saavuttamaan jotain. Mulle on tainnu käydä just niin...

Mä siis rakastan seksiä ja mulla on ollut paljon ( tosi paljon) irtosuhteita ja yhen illan panoja. Mä oon pettänyt jokaisessa parisuhteessa, paitsi nyt tässä. Mä nauttiin saamastani huomiosta ja tiesin miten saan haluamani. Mä koin oikiasti hallitsevan jotain sillä ku sain kellistettyä jonkun, nautin siitä ku sain panna jotain vaikka baarin vessan seinää vasten, kuiskaa sen korvaan "sshhhh..." ja kattoo kuin se laukee, lopuks naurahtaa ja lähteä pois. Kunnes on uuden aika...
Mä oon näyttäny tunteeni seksin kautta, oon eläny sen kautta. Tänään tajusin sen ihan kunnolla...ja kauhistuin. Oonhan mä jotenki tuon tienny, mutt nyt se tuli todeksi. Ja joo, lukeehan mun oikean käden keskisormessa "Do you feel me?" 

Miks ihmeessä mä oon tehny niin...en tajua. Jopa senki jälkeen ku mut oli myyty ja pääsin viimein kotiin, mä aloin pelaamaan seksillä. Usein herättyäni vieraasta sängystä mä vannoin ettei koskaan enää, mutt se unohtu melkein heti. 

Musta tuntuu ett toi asia vaikuttaa aika paljon siihen etten mä osaa arvostaa itteeni. Mua on aina käytetty, sotkettu ja rikottu. Mä en vaan ymmärrä ett miks käyttäydyin noin, miks mun on pitäny panna kaikkee...

Nykyään mä opettelen arvostamaan itteeni ja omaa vartaloani, mutt se on tosi vaikeeta. Mä kuitenkin yritän nähä seksuaalisuuden muutenkin kuin vaan pelkkänä seksinä. Seksinkin mä koen nyt jotenki rakasteluna, hauraampana ja kauniimpana. Rakasteluun liittyy kaikkien aistien käyttöä, se on tuntemista ja koskettamista, kuulemimsta, maistamista...näkemistä, sen hetken elämistä.

Hmm...tässä kaikessa on paljon sulateltavaa...


2 kommenttia:

  1. Paljo mietittävää kyllä tässä asiassa minullaki. Itellä on vaihellu nuo, on-off seksille. Nykyään se on ihanaa sillon ku sitä on. Uskon sen johtuvan siitä, että rakkaus on mukana. Muutoin pelkään ja inhoan seksiä.

    VastaaPoista
  2. kyllä mä nautin eniten tästä parisuhteessa olevasta seksistä, ehottomasti! Ja välillä tulee aikoja jolloin ei seksiin kykene, tai hommat voi loopua ku seinään mun pelkojen ja ahistuksen vuoksi. Se vaan oli kamala tajuta kuin paljon oon "pelannu" seksillä ja mä nauttiin siitä vallan tunteesta kun sain kaadettua jonku. :/ oon saattanu hommailla saman illan aikana jopa kahen eri tytön kans, eri paikoissa tosin...

    VastaaPoista

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3