shh....

shh....

sunnuntai 7. syyskuuta 2014

HALUAN OLLA PUHAS!

Mun oli tarkotus herätä tänään aiemmin jotta ehin kuntoilla enne iltavuoroon menoa,mutt ei onnistunu...en halunnu nousta sängystä. Menneisyys tulintakas, se tuli väkisin mun uniin.


Näin koko yön kamalia unia...havahuin hereille vähän väliä. Pelkäsin niin helvetisti! Olin nukkumaan mennessä laittanu mun kylpytakin roikkuun oven päälle ja siitä ku mä yöllä sätkyt sain...oli niin pimeetä ett luulin jonku roikkuvan katosta...

Unessa mä oksensin verta, olin aivan veressä kontillaan maassa. Kaikki käytyi mua ja jokaisella työnnöllä suusta valu lisää verta...mä vaan olin siinä. Käyttäjä vaihtu...ja taas ja taas... kunnes mä lysähin mahalleen...

Mä en halua nähä noita unia, mä en pysty näkeen niitä. Mä haluan olla puhas!!!

2 kommenttia:

  1. Joskus tulee semmonen, että menee suihkuun ja hinkkaa ittiään saippoilla hulluna joka paikasta niin että iho kärsii ja sitte kirvelee. Ja silti ei tuu tarpeeksi puhtaaksi.

    VastaaPoista
  2. Joskus on niin saastaa ettei peseminen auta... :(

    VastaaPoista

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3