shh....

shh....

lauantai 6. syyskuuta 2014

JännäMorsio

Kotiuduin just ihanan tyttösen luota jossa kävin parantamassa maailmaa. Sovitiin, ett häitä edellisenä iltana laitetaan mun kynnet juhlakuntoon, hällä kun niitä kynsilakkoja ja kaikkia systeemeitä oli niin mukavasti. Lupasin laittaa kuvaa sormuksesta joten tässäpä se! 

Hieman epätarkka, mutt ideasta saa kii :)

Se kynsienlaitto-ilta tuntuu kyllä niin ihanalta jutulta ja se on just sellasta tyttöhömppää ja hemmottelua mitä kaipaan! Ja eipä mulla ikinä oo laitetut kynnet ollutkaan, joten kerrankos sitä :) mun töiden takia kynsilakan pitäminen ei oo sallittu puhumattakaan jostain kynsikoristeista! Mutt naimisiin mennään kunnolla nättinä. :) voi että, niin ihanaa!

Mua alkaa jännittään toi naimisiin meno jo aika mukavasti ja viime yönä näin untakin häistä ja siitä kuin kaikki valmistelut meni pieleen. Eli tais mustaki löytyä kunnon "hääpanikoija" vaikka en ikinä ennen osannu itestäni kuvitella mitään sellasta. En mä kyllä mikään sellanen oo mitä näkyy jossain telkkariohjelmissa joissa morsian raivoo kaikesta. Mua vaan jännittää ja mietin ja pähkäilen ja suunnittelen ja...ja...kaikkee :)

Tänään jatkoin kuntoiluani sairastumisen jälkeen ja kunnon tehotreeni alkaa, joten poistunpa hetkeksi ja tuun kirjotteleen lisää myöhemmin.


1 kommentti:

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3