shh....

shh....

keskiviikko 10. syyskuuta 2014

Mieli leviää.

Tää päivä on taas ollu huono päivä. Mä en voi hyvin. En tiiä mikä mulla on...joku kiristää mieltä ja oon purskahtamassa itkuun koko ajan,toisaalta meinaan räjähtää hetkellä minä hyvänsä. Mua ahistaa aivan saatanasti!

Tänään oli taas se ryhmäjuttu ja en jaksanu sielläkään puhua vaikka asiaa ja mielipiteitä ois ollu. Vastailin vasta kun vetäjä kysy ett tuliko mun mieleen jotain tai oisko mulla jotain sanottavaa. En vaan jaksanu! Tais olla eka kerta ku "käyttäydyn huonosti" ihmisten ilmoilla... Enkä mä taaskaan saanu piettyä itteeni läsnä rentoutusharjotuksessa vaan mieli oli millon missäkin, ja välillä havahuin vetäjän ääneen..." olet vuori...ja sitten tulee kevät...kaukaa ja läheltä...laella voi olla lunta,tai sitten se on paljas...". Ja mä olin ehtiny miettiä kaupassa käynnit, pojan luokkaretkiasiat, illan kuntoilut ja uuden tiskikoneen hankinnat siinä samalla. :/

Ärsyttää!!

2 kommenttia:

  1. Mulla on samaa itkusuutta. Ihan käsittämättömän mitättömistä asioista saatan rueta itkemään...

    Tsemppiä! <3

    VastaaPoista

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3