shh....

shh....

torstai 26. marraskuuta 2015

Vääriä viboja ja epävarmuutta.

Taistelin eilen itteni Maestrolle ja nyt on tatuointi valmis. Paljon mä kyllä jouduin kamppailemaan iitteäni ja mieltäni vastaan, mutt mä voitin tän erän. Laitan kuvaa vihdoin ja viimein kunhan käsi vähä asettuu. Tein kuten Katarooma kommenteissa ehotti, ett otan sen muiden kannustukseksi, osoituksena myötätunnosta kaikkia mielenterveysongelmien kanssa painivia ihmisiä kohtaan. Se on kaikille teille. <3

Huomenna on työpaikan pikkujoulut. Meen ensin etkoille työkaverin luo ja sieltä sitt kaupunkiin jossa nähään muut. Meillä on yhestä ravintolasta varattu pöytä jossa nautitaan jouluateria ja virvokkeita. :) Siitä sitten yöelämään! Viimein löysin itteäni miellyttävän mekon ja korkkarit on kaivettu kaapista. Nyt vaan oottelen ja otan rennosti ennen huomista. Pitkästä aikaa tekee mieli laittautua oikein kunnolla ja musta tuntuu ett toi irtiotto arjesta tekee mulle hyvää. Kumpa vaan kaikki menis hyvin... Joku saattaa muistaa mun kertoneen joskus miespuolisesta työkaveristani joka ahistelee oikein urakalla ja ei tunnu uskovan ettei sillä tuu koskaan olemaan mitään mahiksia muhun. Tämä tyyppihän tulee sinne siis myös... Pari päivää sitten mä olin pitkästä aikaa jutellu parin lauseen verran tän tyypin kans kun oltiin kaikkien kans ruokatauolla. Siitä innostuneena se oli menny kertoon toiselle hoitajalle, ett kuinka hyvältä siitä oli tuntunu kun olin puhunu sille ja vielä nauranu! Siis voi vittu!! Mun täytyy ilmeisesti tulevaisuudessa jatkaa samaa puhumatonta linjaa sillä en mä halua ett pelkkä puhuminen saa sen noin sekasin! Ja kun kyse ei ollut mistään kahdenkeskeisestä juttelusta vaan ihan yleisestä työkavereiden taukokeskustelusta. Aaargh... Mä oon huomannu ajattelevani, ett...tuota...onkohan se hyvä idea laittaa mekkoa pikkujouluihin kun tietää sen yhen kyttäävän. Vaikka eihän mun pitäis antaa sen vaikuttaa mun pukeutumiseen vaan laittaa päälle just sitä mitä haluan ja onhan kyse helkutti vie juhlasta johon on normaalia laittautua!! Mutt kuitenki mä mietin... Entä jos se kuvittelee mun laittautuneen sen vuoksi tai entä jos se on saanu vääriä viboja musta, tai ihan mitä vaan.


Mä kuitenki yritän pitää itteni hyvällä mielellä ja uskoa kaiken menevän hyvin.

1 kommentti:

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3