shh....

shh....

sunnuntai 29. marraskuuta 2015

Never again.

"Minä suojelen sinua kaikelta mitä ikinä keksitkin pelätä"  Mä oon sun vierellä ja pidän kädestäs kii. Aina. Sä pelkäät ja sisältä oot täynnä jotain voimakasta pimeyttä. Sun ei tarvi pelätä sitä, sillä siellä on turvallista. Mä pidän susta kii, kuljetaan yhessä. Mä en päästä ketään sun lähelle enkä anna korvies kuulla ihmisten pahoja sanoja. Kunhan vain kuljet kanssani mä lupaan sun olevan turvassa, kaukana kaikesta pahasta. Ei enää yhtäkään tablettia jotka sulle on määrätty jotta kestäisit kaiken pahan miten sua satutetaan ja heitellään. Ei enää yhtäkään terapiaistuntoa jossa revit itses verille ja annat muistojen tulla iholle. Ei enää ikinä yhtäkään vuodatettua kyyneltä. Ei enää ikinä. Ei enää ikinä. Ei enää ikinä. Ei enää ikinä. Ei enää ikinä. Ei enää ikinä. Ei enää ikinä. Ei enää ikinä.


Mitään ei tuu olemaan enää ikinä. Ei mitään.


                              - Charlie -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3