shh....

shh....

torstai 10. maaliskuuta 2016

Takaumaaaaaa....

Televisiosta alko äsken elokuva jossa vauva itkien makoili lattialla peitoista tehdyssä pedissä. !!!!FLASH!!!!

Olin alakouluikäinen, mutt en kuitenkaan kuudennella koska isäpuoleni ei ollu vielä kuvioissa. Olin siis täysin kakara. Äiti oli tutustunu samassa pihassa asuvaan nuoreen äitiin ja ne oli lähteny yhessä baariin. Sen naisen mies oli väkivaltanen paska ja hakkas naistaan vaikka niiden vauvaikäinen taapero olis ollu vieressä. Muistan äidin sanoneen "kyllä sun pitää päästä tuulettuun, tuo Heidi meille. Siinähän se menee samalla." Muistan kuinka ne poltti sisällä tupakkia liesituulettimen alla ja joivat kaljaa. Musta tuntu pahalta kattoa sivusta sitä touhua. Tuntu pahalta myös se etten mä ollu valmis hoitamaan jotain pikkunyyttiä yksin koko yötä vaikka äiti kuinka oli vakuutellu mun reippautta sille naiselle. En saa muistosta kiinni ett missä sisko oli silloin, en nää sitä tuossa muistossa.

Mua pelotti niin perkeleesti!! Ne sano mulle ettei saa avata ovea vaikka kuka pimpottais. Itku kurkussa mä koitin rauhotella itteäni ettei Heidi-vauva tuntis mun pelkoa. Tein meille pedin äitin huoneen lattialle. Juotin vauvalle maitoa tuttipullosta ja pian se nukahti. Jossain välissä nukahin itekkin.

Sitt heräsin siihen kun äiti tulee joidenkin tyyppien kans meille jatkoille, ne sytytti valot koko asuntoon ja jatkoivat juhlimista keittiössä joka oli aivan vieressä missä mä ja vauva nukuttiin. Yritin nostaa peittoja vauvan eteen "teltaksi" kuvitellen sen vaimentavan melua jotta Heidi ei heräis. En halunnu tyyppien näkevän mua.  Mutt metelillään ne herätti vauvan.

Pian vauvan känninen äiti tuli miehensä kans hakemaan Heidin kotiin ja mä muistan kuinka yritin näyttää iloselta ja sanoin "hyvin meillä meni" hymyillen. Sitt ne meni. Äiti irstaili miesten kans keittiössä ja samalla se huus mua meneen näytille. Nolotti koska ei mulla ollu ku pikkarit ja T-paita.

Sitt en muista.

Seuraavaksi herään äitin makuuhuoneen lattialta patjalta kun äiti sekstailee miestenn kans siinä samassa huoneessa. Äitillä oli silloin vesisänky ja se saatanan lotina oli niin vitun ällöttävää!!!! Ja ne  helvetin äänet!!!! Miks mä en nukkunu muualla?!? Miks olin kuvitellu olevani turvassa äitin huoneessa??!?  Yöstä mulla on tosi sekavia muistikuvia ja suuria aukkoja tapahtumien välillä, mutt jotain pahaa siinä oli koska elokuvassa näkyvä vauvan lattiapeti aiheutti mulle tän tunteen. Tuntuu kuin mun sisällä menis muurahaisia jotka on tulessa...mua ahistaa...

Voi vitun vittuuuu



7 kommenttia:

  1. Onpa ikäviä muistoja. :( Halaus ja voimia. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 suurin osa muistoista on kamalia, ja hirveemmäksi ne tekee nuo salaman nopeat takaumat jotka iskee milloin missäkin.

      Poista
  2. Voi ankeus. Ihan ikävää. Onneksi sä olet nyt tässä. Ja tässä elämässä. Halaus! -vähänkansrikki

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 usein ihmettelen syvästi täällä olemistani. Kauhistuttaa nyt oman lapsen kohdalla ajatus siitä ett mitä kaikkea oli joutunu jo näkemään ja kokemaan tuohon ikään. :/ menisin lipullisesti hajalle jos poika joutuis edes miettiin mitään niin kamalaa.

      Poista
  3. <3 VoimaHalaus!

    -kaima-

    VastaaPoista

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3