shh....

shh....

lauantai 5. maaliskuuta 2016

Mua ei oo olemassa.

Hmm...mitäs tänään...

Poika lähti sukuloimaan Helsinkiin ja Hyvinkäälle. Mulla on tyhjä olo. Huominen aamuvuoro vielä ja sitten mullakin alkaa viikon loma. Mulla ei oo mitään suunnitelmia, ei yhtäkään. Mä olin elätelly toiveita ett oisin päässy jonnekkin vaikka ihan lyhyeksi aikaa tai ett viikon aikana olis ollu jotain mukavaa, jotain mikä antais voimia. Ehkä mä jopa vähän pelkään tulevaa viikkoa...sitä kun mulla on aikaa rauhottua ja olla itteni kans ilman mitään suunnitelmia. Mä tiiän ett jos jonain hetkenä harhamieli herää eloon niin mulla ei oo mitään syytä sammuttaa sitä. Ens viikon "vapaus" pelottaa mua helvetisti.

Kyllä mä tiiän ett tarvin aikaa levätä, rentoutua ja aikaa itelle. Mutt ongelma on se etten mä osaa tulla toimeen sen oman ajan kans. Mä EN OSAA. Mä en tiiä mitä sillä pitää tehä tai miten sillon kuuluu olla! Ehkä se on just siks niin vaikiaa koska en oo ikinä tehny mitään itteni vuoksi tai juurikaan antanu itelleni lupaa nauttia mistään. Kaikki aika on täytyny käyttää hyväksi ja olla tarpeellinen. En mä tiiä mitään muuta vaihtoehtoa. Nyt sitt kun ei tarvi mennä töihin, eikä terapiaan eikä poikakaan oo kotona niin musta tuntuu ettei mua tarvita, mulle ei oo käyttöä. Ja sen tunteen kans mä en selviä.

Mua ei oo. Nii, just sitä se on. Mä en oo olemassa, mua ei oo.

5 kommenttia:

  1. Sinä ite jos joku tarvit ittees. Se on hämmentävä ja shokeeraava ja järkyttävä hetki, ku alkaa tajuta, että oon ittelleni tarpeellinen.

    Tuu käymään meillä, jos tulee sopiva tilaisuus! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten olla itelle tarpeellinen? Mä en jotenki tunnu tajuavan sitä juttua! :D

      Poista
    2. En määkään tajua miten... :D Niin vain on.

      Poista
  2. Seuraa, juttukaveria ja halausta. Pystyisitkö mennä vaikka hakkaa sit säkkiä jonnekin? Oot sä olemassa ja tärkeä. Sun tarvii nyt muistaa se. Mä olin ihan loppu to ja kaikki oli ihan taas pilalla. Menin treeneihin, hakkasin säkkiä. Se helpotti pitkästä aikaa ihan tosissaan. Kaikki agret ulos. Viha pois. Yritä kääntää se loma positiiviseksi asiaksi. -vähänkansrikki

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, oon kans miettiny ett voisin täyttää viikon mukavilla tekemisillä ja myöskin käyä hakkaan säkkiä, mutt ongelma on ehkä just siinä, ett mun mieli on just nyt sellanen etten mä nää asioissa mitään järkeä. Helkutti ku tää on hankalaa!

      Poista

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3