shh....

shh....

maanantai 29. helmikuuta 2016

Kun raja ylittyy.

Huoh...kyyneliä, kyyneliä. Ja syviä huokauksia. Toivottomuutta. Kipua ja turhia unelmia. Sitä tää on. Just ku ehin jo hetken miettimään mulla menevän ihan kohtalaisesti niin jotain tapahtuu ja palaan välittömästi omaan haurauteeni. Sanat ei riitä kertomaan kuinka syvälle muhun sattuu kaikki paska mitä mun silmille viskotaan. Vittu mä oon aivan loppu tähän!! Mun olis pakko päästä pois, ees hetkeksi. Tai joskus kuulla vaikka ihan yksikin pieni hyvä asia. Vahvinkaan ihminen ei kestä kaikkea.

3 kommenttia:

  1. Iso ja lämmin halaus, sinä ihana ja rakas ja tärkeä nainen! <3 <3 <3

    VastaaPoista
  2. Ei aina voikaan tai tarviikaan jaksaa. En mäkään jaksa. Pura vaan se paha olo näin ulos. Koita silti löytää sen kaiken paskan keskeltä jotain hyvääkin. Sitä nyt ihan varmasti on. Eteenpäin. -vähänkansrikki

    VastaaPoista
  3. Suuri kiitos ja halaus teille molemmille <3

    VastaaPoista

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3