shh....

shh....

torstai 4. helmikuuta 2016

Se löytää mut, aina.

Ei oo sanoja. Ei kai mulla enää oo mitään sanottavaakaan. Just kun ihminen erehtyy luulleensa ettei asiat vois enää huonommalsi mennä niin sitä löytää ittensä vielä syvemmältä pimeydestä. Täältä mä en enää nouse. Tänään luhistumisen hetkellä soitin töihin etten tule ja sitt yritin soittaa itelleni apua, mutt sain vastauksen " kuule ku sä voit ihan hyvin olla sairaslomalla omalla ilmotuksella 5 päivää, se sääntö koskee katsos muitakin sairauksia kuin mahatauti tai influenssa. Sun kannattaa soittaa omalle esimiehelle ja sopia sen kans asiasta". Voi vittu, mä pyysin itelleni apua ku tunsin olevani kuilun reunalla!! Lyhistyin pojan huoneen lattialle ja itkin. Itkin niin perkeleesti. Sitt tartuin puukkoon, teroitin sen ja viilsin...ja uudelleen. Se toi helpotuksen vaan hetkeksi. Mä en näe ulospääsyä enkä pelastusta. Mua varten ei enää oo muuta kuin kuolema, luovuttaminen.

Mun mielen sisällä asuva hirviö voimistuu eikä se jätä mua rauhaan. Se löytää mut kaikkialta.














4 kommenttia:

  1. Etkö voi mennä psykan päivystykseen? Voi rakas! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En jaksa hakeutua enää yhtään mihinkään. Olin soittamassa päivällä sinnekkin, mutt en saanu googletettua niiden numeroa enkä mä olis selvinny linja-autoon....

      Poista
  2. Älä luovuta. Älä anna sille periksi. Toivottavasti olet saanut apua. Kamppailen itse vaikeiden asioiden kanssa. Toivon sulle kaikkea hyvää ja voimaa jaksaa ja selviytyä. Sä selviät.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon tuesta <3 taistelu jatkuu yhä, mutt täällä yhä oon vaikka oma usko mistään paremmasta on loppu. Ikävä kuulla sunkin elävän kamppailun keskellä. Paljon voimia ja halauksia, yritetään jaksaa.

      Poista

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3