shh....

shh....

lauantai 26. joulukuuta 2015

Muutoksia.

Mä oon pari päivää miettiny, ett mitä teen blogini suhteen ja jotta mä voin jatkaa kirjottamista turvallisin mielin, niin mun on pakko muuttaa blogi yksityiseksi. Valitettavasti näin. Mä ajattelin ennen ett haluan blogin olevan kaikkien saatavilla esim. vertaistuen tai muun vastaavan vuoksi ja uskoin pysyväni lähes anonyyminä voiden rehellisesti kirjottaa kaiken, siis aivan kaiken ilman ett joutuisin pelkäämään salaisuuksieni ja menneisyyteni paljastuvan ja leviävän kaikien teitoisuuteen, etenkin kun en voi olla varma ketkä ovat todellisia "tukijoitani" ja ketkä käyttävät paljastuksiani mua vastaan. Mun on siis pakko tehä näin jotta voin jatkossakin tyhjentää mieleni bogini sivuille.

Oon erittäin kiitollinen kaikista teistä jotka ovat vierelläni kulkeneet ja mielelläni jatkan matkaa teijän kanssa. Mikäli yhä haluat kulkea tätä tietä kanssani niin laita pyyntöä sähköpostiini nin lisään sut lukijaksi. Joitain teistä lisään automaattisesti :) Mä en osaa sanoa onko tää lopullista, mutt tällä hetkellä mä tunnen itteni aika paljaaksi enkä tunne oloani turvalliseksi joka pystyisi itse määräämään ketkä tietävät synkimmätkin salaisuuteni, mua haavoittaneet ja rikkoneet teot sekä arimmatkin pelkoni. En pystyis jatkamaan kirjoittamista joutuen miettimään ja pelkäämään postauksieni leviämistä ja niistä johtuvia ei toivottuja seurauksia. Oon halunnu kirjottaa tunteeni, oireeni ja kamppailuni jotta saisin purettua kaiken ulos, mutt en halunnu ett taistelustani tulisi osa juoruja ja kahvipöytäkeskusteluita samalla kauhistellen sitä kuinka hullu mä oon. Ja kyllä, joku osa musta on hullu ja täysin sekopää, mutt suurin osa musta on helvetin arka ja kipeä joka ei pysty ottamaan pahalta tuntuvia riskejä. Teen tämän suojellakseni itteäni.



1 kommentti:

Kiitos kun luit ja kuljit hetken kanssani. Arvostan jos jaat myös sanan tai toisenkin <3